LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] regiotoeslag holl.Int.

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.

regiotoeslag terecht of onterecht

terecht
1
20%
onterecht
4
80%
 
Totaal aantal stemmen: 5

lrhakemulder
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 dec 2007 14:04

regiotoeslag holl.Int.

Ongelezen bericht door lrhakemulder »

:(
Wij hebben afgelopen week een vakantie naar Turkije geboekt.
Alles besproken met het reisburo en toen ik de faktuur thuis kreeg, stong er ineens regiotoeslag bij van 184,- ( voor 4 pers.). omdat we vanaf rotterdam vliegen.
Het gekke is, dat een vriendin van mij ook naar hetzelfde gaat, en òòk vanaf Rotterdam en òòk met Holl.Int., maar zij betaalt GEEN regiotoeslag.!

Voordat ik ga bellen met het reisburo, iemand ook deze vreemde ervaring? :shock: :?:

Searcher
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 nov 2004 21:58

Re: regiotoeslag holl.Int.

Ongelezen bericht door Searcher »

een boeking loopt volgens datgene wat er wordt aangeboden in de reis gids/site.
Normaliter betaal je vanaf Rotterdam een regio toeslag van 5 euro per enkele reis per persoon.
Dat kan natuurlijke per aanbieder varieren.

Als je boekings formulieren niets over een regio toeslag vermelden dan kan deze ook niet worden berekend.
Er wordt dan afgeweken van een contractuele overeenkomst.

Even goed nakijken en vergelijken met de reis indien exact gelijk van je vriendin.

Beter en simpeler gewoon een telefoontje plegen naar de aanbieder.

Saskiac1977
Berichten: 45
Lid geworden op: 10 dec 2007 06:36

Re: regiotoeslag holl.Int.

Ongelezen bericht door Saskiac1977 »

Volgens mij is dat niet helemaal waar.....totdat de gehele reissom is voldaan kunnen er wel degelijk toeslagen berekend worden (denk bijv. aan brandstofverhogingen)...maar erg netjes is het niet...ik zou een belletje wagen......is dit trouwens alleen als je van een andere luchthaven vertrekt dan Schiphol?

Searcher
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 nov 2004 21:58

Re: regiotoeslag holl.Int.

Ongelezen bericht door Searcher »

Brandstof toeslagen kunnen altijd extra worden verrekend echter een regio toeslag is vast.

lrhakemulder
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 dec 2007 14:04

Re: regiotoeslag holl.Int.

Ongelezen bericht door lrhakemulder »

MIJN REISBURO HEEFT HET UITGEZOCHT EN REGIOTOESLAG STAAT IN DE PRIJSBIJLAGE VERMELD.
HIJ HEEFT CONTACT OPGENOMEN MET H.I. EN BIJ MIJN VRIENDIN ZIJN ZE HET GEWOON VERGETEN....... (HEEFT ZIJ FF MAZZELZ)

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: regiotoeslag holl.Int.

Ongelezen bericht door MLF »

ik vind dit te gek voor woorden, elke keer verzinnen ze een toeslag
dat moet stoppen
tros radar.......lees dit
en doe er iets aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gesloten