LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Royal Air Maroc
Royal Air Maroc
Even een vraagje (of onderzoekje), 't is maar hoe je het noemt. Deze
Marokkaanse luchtvaartmaatschappij heeft een kantoor in Amsterdam. Als ik daarheen opbel voor informatie over 't een of ander, kan/mag ik alleen maar Engels, Frans of Arabisch spreken. Ga ik erheen, dan kan ik alles in het Nederlands afdoen. Ik vind dat vreemd: Je spreekt Nederlands in Amsterdam (of Amsterdams) of niet.
Wie heeft zulke ervaringen ook, al dan niet met een andere maatschappij?
En valt daar wat tegen te doen?
Marokkaanse luchtvaartmaatschappij heeft een kantoor in Amsterdam. Als ik daarheen opbel voor informatie over 't een of ander, kan/mag ik alleen maar Engels, Frans of Arabisch spreken. Ga ik erheen, dan kan ik alles in het Nederlands afdoen. Ik vind dat vreemd: Je spreekt Nederlands in Amsterdam (of Amsterdams) of niet.
Wie heeft zulke ervaringen ook, al dan niet met een andere maatschappij?
En valt daar wat tegen te doen?
Re: Royal Air Maroc
het is een grote ongeoganseerde rommel bij RAM. Mensen moeten soms bij elkaar op schoot en vluchten worden constant niet uitgevoerd.
Telefoon zal hoogstwaarschijnlijk een call center in het buitenland zijn. Vandaar de talen.
Mensen op schoot komt bij elke maatschappij voor, namelijk kinderen tot 2 jaar!
Mensen op schoot komt bij elke maatschappij voor, namelijk kinderen tot 2 jaar!
Ook vowassenen moesten bij elkaar op schoot, geloof het of niet!
Nou als het een lekker mokkeltje van een jaar of 18 is maak ik geen bezwaar.
ja inderdaad het comuniceren is verschrikkelijk.
ooit wel eens gevlogen met royal air maroc aan boord mocht er niet nederlands gepraat worden alleen uitdrukkelijk frans ja daar zit je dan dus maar heel de vlucht mijn mond dicht gehouden
ooit wel eens gevlogen met royal air maroc aan boord mocht er niet nederlands gepraat worden alleen uitdrukkelijk frans ja daar zit je dan dus maar heel de vlucht mijn mond dicht gehouden
hahahah dan maar een inpriaal op het dak heb je er ook geen probleem mee
WATTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! niet nederlands mogen praten???? waar gaat dit over we leven in 2006............
Ga ik dus nooit mee vliegen al kreeg ik het kado!!!!
Ga ik dus nooit mee vliegen al kreeg ik het kado!!!!