Tekortkoming van Vliegwinkel.nl ?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Nijogeth

Re: Tekortkoming van Vliegwinkel.nl ?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Naar een wildvreemde stad gaan in het buitenland waar er genoeg Engels spreken en dan een probleem hebben als ze je niet oppikken en in het Thais iets op een blaadje willen zetten. Misschien kun je beter naar Antwerpen gaan, als je geen Engels spreekt en zo'n klein probleem al niet kan fixen.

Dagkoers

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Stel dat jullie gelijk hebben.
Ik word genaaid en die dame komt mij niet ophalen, want ze bestaat niet. Ik heb het telefoonnummer en woonadres van die tante die bij mij eten besteld. Als ze mij niet komt ophalen dan is mijn vakantie goedkoper geworden dan betaal ik alleen mijn eten. Laten we eerlijk zijn een hotelkamer voor 1 persoon is goedkoper dan voor 2.

Dagkoers

witte angora schreef:
03 aug 2025 18:31
Dagkoers schreef: We doen veel beeldbellen.
En met hoeveel andere kerels doet ze dat ook? Denk je nu echt dat ze tot november gaat zitten wachten voor een paar dagen pleziertjes?

Voor hetzelfde gemak is zij een lokkertje, en staat er straks een opoe van 86 op je te wachten... of een paar stevige kerels die je bagage, telefoon en vooral je portemonnee voor je willen dragen.

Snap je het nu echt niet, of wil je het niet snappen?
Wat jij mij nu vertelt dat had ze vorig jaar toch kunnen doen. Mijn familie heeft het adres en telefoonnummer van die tante.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Vorig jaar durfde je je hotel niet uit, weet je nog?

Dagkoers

Dat kwam door dat meisje van 11 die seks met mij wilde en dat heb ik natuurlijk niet gedaan. Maar waren er vorig jaar mannen die mij portemonnee wilde dragen?

witte angora

Ze hadden geen eens tijd om het 'aan te bieden'...

Maar verder: je bent alweer aardig op weg je verder in de nesten te werken.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

@Dagkoers, we hebben het dus over een Thaise vrouw die jij nog nooit hebt ontmoet. Je kent alleen iemand die beweert haar tante te zijn. En jullie beeldbellen. En jij hebt haar €100 gegeven.
Vorige keer dat je naar Thailand ging kwam zij niet opdagen. Nu ga je opnieuw. En dan hoop je dat ze komt opdagen.
En als ze komt opdagen dan gaan jullie eerst naar een hotel waar jij verwacht ze direct seks wil. Met iemand die ze niet kent. Om direct daarna door te gaan naar haar familie. Alwaar ze jou voor gaat stellen. Als haar nieuwe vriend?

Vorige keer was er wel een meisje van 11. Die wil direct seks wilde. Hoe kwam die ineens bij jou?
En toen durfde jij het hotel niet uit.

Maar nu, als die vrouw (weer) niet komt, durf je eigenlijk zelf niet een taxi te regelen om naar een hotel te gaan. En weet je ook niet hoe je een hotel moet boeken?

Oh ja, het betreft Thailand, dus dat het geen vrouw, maar een ladyboy is is ook niet uitgesloten. Evenals hetgeen witte angora je al voor waarschuwt.

Wat witte angora al zegt:
witte angora schreef:
03 aug 2025 23:57
Maar verder: je bent alweer aardig op weg je verder in de nesten te werken.

wikop

Ongelezen bericht door wikop »

Dagkoers schreef:
03 aug 2025 13:54
Beste Ron, ze bestaat wel degelijk.
We doen veel beeldbellen.
Ik heb haar leren kennen via haar tante die in Nederland woont en die bij mij af en toe eten bestelt.
Ze heeft mij ook foto's gestuurd die in Thailand gemaakt zijn men haarzelf en haar nichtje.
Als ik soms beeldbel dan zie ik ook haar dochter en haar moeder.
Ze bestaat wel 100 %.
Ik heb haar in 1 jaar tijd dat we contact hebben 1x geld gestuurd omdat haar auto kapot was.
de reden dat ik het deed was dat ik er vanuit ging dat ik 750 E zou betalen voor een ticket.
Echter ik heb 466 E betaald. Ik heb nu al bijna 300 bespaard. Ik dacht van dan kan ik wel 100 E geven voor de kapotte auto.
Ze bestaat echt.
Ze heeft ook Fb en zo.
Ik heb met 2 nichten van haar gesproken.

Heb je nu ook al een restaurant?????

kuklos

@wikop, hij is bezorger bij een restaurant. En heeft, die conclusie trek ik althans, een aantal vaste klanten die met enige regelmaat bestellen.

witte angora

kuklos schreef:
04 aug 2025 01:45
Vorige keer was er wel een meisje van 11. Die wil direct seks wilde. Hoe kwam die ineens bij jou?
En toen durfde jij het hotel niet uit.
Dagkoers, gewoon een open vraag, zonder oordeel of verwijt of enige speculatie (en ik hoop dat anderen dat ook niet doen). Hoe oud is de dochter van die Thaise dame?
Dagkoers schreef:
03 aug 2025 13:54
We doen veel beeldbellen.
Ik heb haar leren kennen via haar tante die in Nederland woont en die bij mij af en toe eten bestelt.
Ze heeft mij ook foto's gestuurd die in Thailand gemaakt zijn men haarzelf en haar nichtje.
Als ik soms beeldbel dan zie ik ook haar dochter en haar moeder.

Dagkoers

Die dochter is 11.
Ze was zwanger geraakt van een toerist, en die heeft nooit naar zijn dochter omgekeken. Ik heb inmiddels via Expedia en Booking een goedkoop hotel gevonden voor 10 Euro per dag.

kuklos

Dat meisje vorig jaar, was zij niet de dochter van die dame?

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Ik denk trouwens dat die Thaise dame wel bestaat, maar dat Dagkoers niet bestaat.....

Maar deze grappenmaker heeft het weer voor elkaar, een gezellig topic in komkommertijd.

Dagkoers

Ik besta wel anders kan ik hier niet reageren.
Of denken jullie dat ik AI ben?

StevieNL81

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

Dagkoers schreef:
04 aug 2025 11:00
Ik besta wel anders kan ik hier niet reageren.
Of denken jullie dat ik AI ben?
Laat de I maar zitten hoor

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Dagkoers schreef:
03 aug 2025 22:34
.....van die tante die bij mij eten besteld......
Ben je nu zelf een afhaalrestaurant begonnen ?

Maar je zit in of probeert in de schuldsanering te komen. Is het dan wel toegestaan om hotels in een ver buitenland te boeken ?
Is het financieel gezien niet verstandig deze pretreis te annuleren. De schuld loopt alleen maar verder op......

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Dagkoers schreef:
04 aug 2025 09:58
Die dochter is 11.
Ze was zwanger geraakt van een toerist, en die heeft nooit naar zijn dochter omgekeken. Ik heb inmiddels via Expedia en Booking een goedkoop hotel gevonden voor 10 Euro per dag.
Vind iemand het erg dat ik dit niet snap. Als dit forum nog serieus genomen wil worden dan heb ik wel een tip.
MODERATIE.

PS. Ik heb dit alleen maar aangemaakt om te melden bij de moderatie. Misschien help het.

Dagkoers

BL2 schreef:
04 aug 2025 11:09
Dagkoers schreef:
03 aug 2025 22:34
.....van die tante die bij mij eten besteld......
Ben je nu zelf een afhaalrestaurant begonnen ?

Maar je zit in of probeert in de schuldsanering te komen. Is het dan wel toegestaan om hotels in een ver buitenland te boeken ?
Is het financieel gezien niet verstandig deze pretreis te annuleren. De schuld loopt alleen maar verder op......
Ik werk parttime in een restaurant als bezorger.
Ik bedoel dan.. Ze bestelt vaak eten in het restaurant waar ik voor bezorg.

witte angora

Dagkoers schreef:
04 aug 2025 09:58
Die dochter is 11.
kuklos schreef:
04 aug 2025 10:05
Dat meisje vorig jaar, was zij niet de dochter van die dame?
Exact wat ik wilde vragen.

Dagkoers, ik heb eigenlijk geen zin om oude dingen mbt je eigen dochter op te rakelen. Kan best zijn dat je zo naïef als de neten bent. Maar ik weet eigenlijk wel zeker dat je in november niet opgehaald gaat worden door die vrouw, maar door een meisje van 12 jaar dat direct sex wil. Hotel waar geen vragen worden gesteld is al geboekt.

In combinatie met wat BL2 zegt: doe jezelf een plezier en cancel dat hele gebeuren. Dit gaat niks anders dan ellende opleveren.

Maar ook al zou de dame in kwestie jou zelf ophalen: ze is zwanger geraakt door een toerist, zeg je. Dan snap je toch dat dit gewoon een prostituee is, en verder niks? Die gaat jou toch echt niet voorstellen aan haar familie. Ja, om je te laten beroven.

Dagkoers

Ik begrijp jullie helemaal.
Maar waarom zou haar tante mij aan haar nichtje voorstellen?
Ik heb het telefoonnummer en woonadres van die tante.
(Mijn zwager is best berucht.)
Die gaat echt wel die tante opzoeken als mij iets overkomt.
In het ergste geval.... komt ze mij niet ophalen. Dan wordt mijn vakantie goedkoper.
Ik heb al een goedkoop hotel op het oog.

Gesloten