Hallo,
Wij hebben voor deze zomer een auto gehuurd op Sicilië via Easycar. 2 maanden terug geboekt. Vandaag krijgen wij onderstaande email van Easyrent:
---
Thank you for your easyCar booking.
Since your booking was made, unfortunately Targarent have changed their Terms and Conditions.
These relate to a Road Tax which has been introduced by Targarent and is ?2 EUR per day, plus tax and is not included in your easyCar booking and payable locally.
Furthermore, the first additional driver is no longer included in your easyCar booking. The cost for this option is ?5 EUR per day, plus Tax and also payable locally.
We do apologise for any inconvenience this may cause however, we felt it best to contact you to advise you of these fees, even though our terms and conditions, which you agreed to during the booking process state: "Terms and Conditions and Prices are subject to change without notice and may vary by location"
---
Een verhoging van ruim 20%! De tweede berijder gratis was destijds zelfs een aanbieding en één van de redenen waarom wij voor Easyrent hebben gekozen! Het huurbedrag is reeds volledig betaald. Het voelt dus een beetje van: ik ga naar een winkel, ik koop wat en 2 maanden later komt de winkel bij me langs of ik toch maar wat meer wil betalen terwijl ik al betaald/gekocht heb. Dat ze in de eerste email al wijzen naar de algemene voorwaarden doet ook het ergste vrezen.
Wat zijn onze opties? Mag dit zomaar?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Iets boeken, betalen en daarna alsnog meer moeten betalen!
Re: Iets boeken, betalen en daarna alsnog meer moeten betalen!
Het zal toch afhangen van wat er in de Algemene Voorwaarden vermeld staat...
Re: Iets boeken, betalen en daarna alsnog meer moeten betalen!
Tsja, als ik bij een bedrijf boek wat ik niet ken, check ik eerst de algemene voorwaarden. Als daarin vermeld staat dat ze zomaar prijzen mogen verhogen, zoals bij Esasycar het geval is, is dat voor mij een reden om er niet te boeken. Doe je dit wel dan moet je de consequenties van een prijsverhoging accepteren. U heeft helaas geen poot om op te staan. U bent bij boeking akkoord gegaan met deze algemene voorwaarden.