LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sky tours
Sky tours
Ik heb ruim een maand geleden een reis naar Rhodos geboekt.
Ik heb echter geen tickets ontvangen.
Nu willen ze dat ik hun dure 0900 nummer ga bellen met een wachtrij van hier tot tokio.
Dat ga ik natuurlijk niet doen. Dan komen er zo tientalle euro's aan kosten bovenop.
Ze hebben al 2 keer beloofd de tickets te versturen maar heb nog niets ontvangen.
Ik heb ze gemaild. Ik heb ze ook mijn telefoon nummer gegeven. Dinsdag ochtend vroeg vertrek ik.
Wat een ballenbedrijf
Ik heb echter geen tickets ontvangen.
Nu willen ze dat ik hun dure 0900 nummer ga bellen met een wachtrij van hier tot tokio.
Dat ga ik natuurlijk niet doen. Dan komen er zo tientalle euro's aan kosten bovenop.
Ze hebben al 2 keer beloofd de tickets te versturen maar heb nog niets ontvangen.
Ik heb ze gemaild. Ik heb ze ook mijn telefoon nummer gegeven. Dinsdag ochtend vroeg vertrek ik.
Wat een ballenbedrijf
Re: Sky tours
U weet zeker dat u ze niet op kunt halen op Schiphol?
Re: Sky tours
Ik ben gebeld naar aanleiding van mijn email. Als ik de tickets morgen nog niet hem moet ik maandag weer contact opnemen. De tickets zou ik dan kostenloos kunnen afhalen op schiphol. Ik heb ook aangeboden morgen op hun kantoor in amsterdam de tickets op te halen. Dat weigerden ze omdat ze er vanuitgaan dat ik de tickets morgen zal ontvangen.
Re: Sky tours
Ik heb gisteren , op zaterdag dus geen tickets ontvangen. Mogelijk zijn ze zoek geraakt in de post.
Re: Sky tours
Dan moet u maandag bellen dat u ze op Schiphol kunt ophalen, hopelijk voor u komt alles in orde.
Re: Sky tours
Nou vlieg ik morgen om 6.00 in de morgen maar ik heb nog steeds geen tickets.
Het is nu 13.14
Het is nu 13.14
Re: Sky tours
U heeft vandaag gebeld? Wat zeiden ze?[/url]
Re: Sky tours
Nou het nummer van de airport desk waar ik heen zou moeten bellen geeft een antwoord bandje dat ze niet aanwezig zijn.
Ik heb tig keer gemaild vandaag en altijd met kopie naar een ander mail adres. Ze weten dat ik geen tickets heb.
Als ze dit laten lopen klaag ik ze aan.
Ik heb tig keer gemaild vandaag en altijd met kopie naar een ander mail adres. Ze weten dat ik geen tickets heb.
Als ze dit laten lopen klaag ik ze aan.
-
- Berichten: 299
- Lid geworden op: 01 jun 2007 16:08
Re: Sky tours
Wellicht kunt U de vliegmaatschappij benaderen of U op de passagierslijst staat?
Re: Sky tours
@ Newdutchie. DSat is op zich een goed idee. Maar ik ga er vannacht maar gewoon heen en dan zie ik wel.
Ik heb intussen een mail gehad dat ik mijn tickets op kan halen bij de holland handeling.
Echter, even later krijg ik een mail dat ik mijn tickets op moet halen bij de Sky tours balie. Dat kan volgens hun 3 uur voor vertrek. Ik vraag me echter af of ze wel om 3.25 in de ochtend open zijn. Ik reken daar niet zo sterk op.
Nog steeds geen echte duidelijkheid dus.
Ik heb intussen een mail gehad dat ik mijn tickets op kan halen bij de holland handeling.
Echter, even later krijg ik een mail dat ik mijn tickets op moet halen bij de Sky tours balie. Dat kan volgens hun 3 uur voor vertrek. Ik vraag me echter af of ze wel om 3.25 in de ochtend open zijn. Ik reken daar niet zo sterk op.
Nog steeds geen echte duidelijkheid dus.
Re: Sky tours
BTW ik heb dit nummer gekregen maar telkens als ik bel is het ingesprek. Hoorn er naast? 020-4055733
Re: Sky tours
Ik heb het ticket op schiphol afgehaald. Hoewel ook daar een fout gemaakt was en me in eerste instantie verteld was dat ik geen ticket kreeg. Het ticket zat namelijk tussen de post bestemt voor de sky tours balie. ( die open gaat om 9.00, na mijn vertrek dus. )
Maar gelukkig ben ik alleen met de schrik vrijgekomen en ben wel op vakantie geweest. Verder was alles goed geregeld.
Ik blijf ondanks deze ervaring sky tours beter vinden dan een jiba of sunweb omdat die onwetende studenten als hostess hebben terwijl sky tours vrijwel altijd gebruik maakt van oudere hostessen die de bestemming goed kennen omdat ze er al jaren wonen. En ook de locale taal spreken.
BTW het ticket is ook niet naderhand alsnog aangekomen. Het was dus echt verdwenen in de post.
Maar gelukkig ben ik alleen met de schrik vrijgekomen en ben wel op vakantie geweest. Verder was alles goed geregeld.
Ik blijf ondanks deze ervaring sky tours beter vinden dan een jiba of sunweb omdat die onwetende studenten als hostess hebben terwijl sky tours vrijwel altijd gebruik maakt van oudere hostessen die de bestemming goed kennen omdat ze er al jaren wonen. En ook de locale taal spreken.
BTW het ticket is ook niet naderhand alsnog aangekomen. Het was dus echt verdwenen in de post.