LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
HannyM
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 aug 2007 21:38

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door HannyM »

Nou, wij gaan morgen dus gewoon naar Iskandil.
De jongens willen alleen maar naar Gumbet anders hadden ze niet eens meer mee gegaan op vakantie. We kunnen ze wel meenemen naar een ander resort maar als er verder niets te doen is dan willen ze ook na een paar dagen weer naar huis.
We zullen wel laten weten hoe het daar is. Tenminste als er nog steeds een internet mogelijkheid is.....
Tjonge, jonge wat een vakantie voorpret. Moet die koffer ook nog steeds pakken :cry:

Hans67-1
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 aug 2007 17:49

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Hans67-1 »

Dan wens ik jullie ondanks alles nog een hele fijne en leuke vakantie, laat nog eens weten hoe het daar was !

Nettie64
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 aug 2007 16:23

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Nettie64 »

Hallo allemaal,
we vliegen morgen gezellig met kebabair naar turkije,
Heb voor twee hotels tickets bij me..We zien wel waar we belanden.
Ik blijf het maar positief inzien, heb inmiddels de koffers wel gepakt.
Eeen beetje avontuur is ook leuk toch.
Maar goed wil niet zeggen dat tourplan hier mee is afgedaan, nee die horen nog van ons.
Nou, voor iedereen die wel of niet gaat, toch een fijne vakantie.
En we houden jullie op de hoogte.

Groetjes nettie en hans

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door G7 »

Volg de berichten nu al een tijdje en ik moet zeggen, ik vind het knap van die mensen, die ondanks alles toch de moed erin houden. Tja, wat moet je anders?

Ik wens jullie allen en vooral die morgen gaan, toch een hele fijne vakantie in welk hotel dan ook. 8) Probeer ervan te genieten en de rest komt wel als jullie weer terug zijn.

Tot ziens en laat als je de mogelijkheid hebt daar, even weten hoe het jullie vergaat.

Goede reis en een prettige vakantie. :wink:

Gaart
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 aug 2007 19:27

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Gaart »

hallo,

ik ben in de periode van 14 juli t/m 28 juli geweest. Ik was benieuwd naar reacties van mensen die er geweest zijn enweer terug waren in Nederland.
Ik vond het hotel zozeer niet slecht,het eten kon wat beter en zwembad kon schoner.. wij hadden denk ik geluk met onze kamer,werd elke keer schoongemaakt en opgeruimd
ik was er ook tijdens het incident met de kok en het mes, hij bedreigde niemand en was voornamelijk voor kleine kinderen angstig om te zien,maar ik moet eerlijk zeggen dat het wel werd opgeblazen.

Als het hotel failliet is verklaard ,kan het misschien zijn dat je beter kan overboeken, maar als het weer net zo is als toen wij er waren,is er echt niks aan de hand.

oke misschien was friet, cola of bier wel eens op bij het zwembad,maar je zag ook dat ze een kwartier later dan LETTERLIJK rennend met friet,cola en bier aanlopen.bij het zwembad hadden ze nou eenmaal geen grote vriezer/koelkast dus moesten ze van boven halen.
sommige mensen kunnen dan niet even wachten en later opnieuw bestellen.

Wij hadden ook een groepje klagende mensen en zat iedereen op te stoken,ging bij elke nederlander langs om te vragen of ze het hotel ook zo slecht vonden en met de mensen die wij optrokken en wij,vond het redelijk goed hotel. in je voucher staat er ook dat je 4 sterren hotel in nederland niet moet vergelijken in Turkije ,onthou dit ook als je daar zit.

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hharteman »

Degene die naar Regal resort gaan dat zit niet echt dichtbij Gumbet/Bodrum, maar in Torba

http://www.regalresortbodrum.com/tr/facilities.htm

Het ziet er wel aardig uit.

Edit
Regal resort v/h Park resort.
Daar kun je wel reacties van vinden en niet zo best

http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakant ... ing/34236/

hans67
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 aug 2007 16:56

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hans67 »

Zijn dat dezelfde hotels? Dan is het zeker niet best!

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hharteman »

yep,
Nou zijn de recensies allemaal wat ouder, dus misschien dat het nog meevalt.
Zal is even zoeken op buitenlandse sites.

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hharteman »

kijk hier maar eens, iets naar onderen doorscrollen voor engelse reviews

http://64.233.183.104/search?q=cache:sY ... cd=1&gl=nl

hans67
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 aug 2007 16:56

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hans67 »

Het is me duidelijk van dat hotel.

Het is er jaren geleden uitgehaald bij alle touroperators omdat het daar zo slecht was! Kan niet anders, want het is werkelijk nergens te boeken van een nederlanse touroperator.

En de buitenlandse reacties die ik nu lees zijn niet veel beter.

Neen je gaat van de ene ellende naar de andere ellende, er zullen nauwelijks of geen nederlanders zijn en de reacties liegen er niet om.
Neen wij gaan dat zeker niet doen!

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hharteman »

Probeer anders Bella casa te krijgen.
Ziet er wel aardig uit.
Beetje zelfde prijsklasse alleen strand is een steiger en ligt achter de bebouwing van Gumbet.

hans67
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 aug 2007 16:56

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hans67 »

Er is helemaal NIETS meer!

Alleen GI of die andere kregen we aangeboden.

We wachten even de reacties af van deze week hoe het de mensen bevalt die er nu naar toe gaan.

Ach we zien het wel, ik wens in ieder geval de mensen die morgen gaan een hele fijne vakantie toe!!!

hans67
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 aug 2007 16:56

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hans67 »

Officieel bericht !!!!!!!!!


Waar kunt u aanspraak op maken

In de eerste plaats kunt u proberen een vergoeding te krijgen voor misgelopen vakantiegenot. Dit is een vergoeding voor het feit dat de vakantie erg is tegengevallen doordat er zaken helemaal niet in orde waren. In principe is de maximale vergoeding hiervoor de maximale reissom, maar dit maximumbedrag wordt zelden toegekend.

U kunt ook proberen een vergoeding te krijgen voor materiële schade die u hebt geleden. Dit zijn alle extra kosten die u hebt moeten maken in verband met uw klacht. Bijvoorbeeld telefoonkosten om uw klacht te melden, medische kosten die u hebt moeten maken. Ook prijsverschillen vallen hieronder, indien u in driesterren hotel hebt gelogeerd, terwijl vijfsterren hotel was geboekt, kunt u aanspraak maken op een vergoeding.


bron: anvr en sgr !!!!!!

Hardstyler
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 aug 2007 12:08

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Hardstyler »

Ik heb er goed vertrouwen in dat het een leuke vakantie wordt. Na de officiele bevestiging van tourplan dat de oude eigenaar er weer inzit gaat alles gewoon weer goedkomen. Voordat de nieuwe huurder er was waren de reacties nml alléén maar positief.

Ook zit familie van mij in Bodrum. Zij hadden vanmiddag een auto gehuurd en zijn langs het hotel gereden en zijn over het resort gelopen. Ze zei dat het er goed uitzag, dat het een erg mooi zwembad was en dat het er levendig uitzag.

We hebben er zin in! :)

Alle dingen die hier op het internet verteld worden moet je met flinke korrels zout nemen, want zoals Gaart ook al zei wordt er flink geroddeld. Sommige Nederlanders gaan elkaar bewust opzoeken en de boel lekker opnaaien. Internet hé.

Arjan van Brummelen
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 aug 2007 10:53

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Arjan van Brummelen »

Beste Vakantiegangers,

Ik heb een alternatief aangeboden gekregen. deze stond in het rijtje matig met een 5.8.

momenteel zijn ze bezig met een ander alternatief.

Met vriendelijke groet,


Arjan van Brummelen

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hharteman »

Ik ben nog onzeker of ik om ga boeken.
Ze hebben nog even het voordeel van de twijfel.
Heb het alvast in de groep gegooid.
Heb wel een alternatief gevonden een 500km verderop.
Voor de mensen die deze week gaan ligt het wat moeilijker.
Ik wens ze in ieder geval een goede vakantie en om met Ruud te spreken, Laat je niet gek maken dus probeer rustig te blijven.
Als je beleefd blijft en de mensen in hun waardigheid laat, kun je daar best dingen voor elkaar krijgen.
Het gaat echter wel wat langzamer dan je bij ons gewend bent.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door sprookje »

mag ik even mijn mening geven,als ik in jullie plaats was zou ik denk ikgewoon naar gi afreizen en wel om volgende reden.

1) de eigenaar heeft de huurder er uitgezet en zelf de zaak in handen genomen.

2)het hotel is niet failliet zoals eerder gezegd werd.

3)de eigenaar gaat er alles aan doen om alles zo snel mogelijk te herstellen en nieuw personeel aannemen.


4)voor jullie ginder zijn zal hij alles weer op orde hebben, het zwembad zal proper gemaakt zijn,gevaarlijke situatuies zullen ook in orde gebracht zijn en alles zal wel opgepoest zijn.ok mischien zal hier en daar nog wat werk zijn maar dat is in veel hotels zo.

5) en hij zal er alles aan doen om jullie vakantie te laten slagen en lekker eten op tafel proberen te brengen want jullie zijn degene die ervoor moeten zorgen dat het hotel weer goede recensies krijgt en daarom zal hij jullie in de watte leggen.

Geniet van je vakantie je hebt het verdiend.
voor ieder die gaat veel plezier en een fantastisch verlof! :wink:
Laatst gewijzigd door sprookje op 14 aug 2007 21:22, 2 keer totaal gewijzigd.

Arjan van Brummelen
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 aug 2007 10:53

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Arjan van Brummelen »

ik heb zelf 3 alternatieven aan mogen geven betreffende de hotels. heb hierbij op de site gekeken en geprobeerd te boeken.

op het moment dat deze aangeeft "geen vlucht mogelijk" hebben wij deze hotels aangegeven. het reisbureau is nu aan het kijken of ze ons daar kunnen plaatsen.

Met vriendelijke groet,

Arjan van Brummelen

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hharteman »

@Sprookje.

Inderdaad, dat zit ook in mijn achterhoofd, maar de vraag is of ze zo op het eind van het seizoen dit nog allemaal gaan doen.
Het kwaad is al geschied en het zal een stuk minder druk worden daar door alle omboekingen.
Dit vraagt een behoorlijke investering van de eigenaar met weinig rendement.
Denk dat ik de reacties deze week maar een beetje afwacht en zal dan een besluit moeten nemen.

hans67
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 aug 2007 16:56

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hans67 »

Ik denk dat helemaal niet zoveel mensen weten van de problemen daar ter plekke. Er komen dagelijks zoveel mensen aan in het hotel. Anders waren er wel veel meer mensen hier gekomen die het laatste nieuws mee wilde volgen van ons alle.

Zover ik weet is een van hier vandaag er naar toe gegaan.

Ik hoop dat die snel even een reactie hier willen geven, want de alternatieve tot nu toe zijn volgens mij al niet veel beter.

En ja, hoop hebben we nog altijd!!!

Wel hebben we zelf een alternatief gegeven en we krijgen nog bericht of dat kan.

Wel vond ik een reactie op vakantiereiswijzer erg goed. Van mensen die het prima naar hun zin hebben gehad verleden week maar gek werden van mensen die hun slechte mening van het hotel op wilde dringen. Zo werkt het nl wel natuurlijk. Zeker als je erin mee gesleurd wordt.

Gesloten