LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Volle tank bij inleveren huurauto
Volle tank bij inleveren huurauto
Na 3 weken vacantie Portugal de Huurauto ingeleverd op het bij aankomst aangegeven adres, met name Auto Jardim ongeveer 2 kilometer vanaf de vertrekhal Faro Airport. Wij werden geholpen door een dame .Leuk pakje aan en uiterst vriendeliijk.Zij nam plaats op de bestuurders stoel keek op de aangegeven stand (benzinemeter )en zij met een glimlach ik krijg 32 Euro! Wij waren in de veronderstelling dat de wagen zou worden afgetankt, dit zijn wij uit ervaring niet anders gewend.Na enige discussie(gebrekkig Engels ) bleek dat wij met een omweg richting Airport konden rijden daar aftanken en terug naar de dame voor inleveren van de Auto.Wij hebben deze raad niet opgevolgd betaald en zijn met shuttle bus van Auto Jardin naar de vertrekhal gebracht.Moraal van dit verhaal indien op Faro Airport een huur auto gaat inleveren ,( Auto Jardin )zorg dat u met een volle tank bij de aardige dame arriveerd anders herhaald zij het natte vingerwerk.Wilhelm.
Re: Volle tank bij inleveren huurauto
Het is niet meer dan normaal als je een auto huurt met een volle tank op de meter, deze ook weer wordt ingeleverd met een volle tank op de meter.
Dag jonjo,Misschien overbodig maar dat is niet nieuw voor mij,wat nieuw is op faro. Op de inleverplek van de huurauto kan niet worden afgetankt.En wereld wijd hebben ik dat nog nimmer meegemaakt en als u op de benzinemeter kunt zien hoeveel liter er bij moet zou ik zeggen, solliciteer bij dit verhuur bedrijf W
Nee ik solliciteer niet is me veel te ver weg.