LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waarom heeft Transavia meestal vertraging?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
lea de jong
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jan 2007 14:10

waarom heeft Transavia meestal vertraging?

Ongelezen bericht door lea de jong »

Waarom heeft Transavia vaak vertraging?
Niemand die je vertelt waarom?
Op vliegveld Alicante, slechte informatie, bij vertraging meer dan 5 uur. Veel mensen verstaan geen engels begrijpen het niet goed,er is ook niemand die het uitlegt.[/b] Wanneer U wat te eten krijgt hoort U via de speakers, niet goed te horen.enz.
Heel slechte service. Het maakt hun niets uit. Totaal geen informatie!

Transavia moet een voorbeeld nemen aan AIR BERLIN.
Goed service, altijd iemand aanwezig, waar ook.

maar ja soms moet je met Transavia vliegen Helaas!

meniles
Berichten: 158
Lid geworden op: 17 sep 2008 22:50

Re: waarom heeft Transavia meestal vertraging?

Ongelezen bericht door meniles »

Que?...

Informatie voorziening op zogenaamde buiten stations geschied(uiteraard) niet door Transavia zelf, maar door de ingehuurde afhandelaars. Dit is bij air berlin precies zo. U verwacht dat u op elk buitenstation een Nederlands sprekende gate manager heeft?

Daarnaast die vertragingen bij HV vallen de afgelopen jaren ook super mee, geloof dat de OTP momenteel op zo'n 73% ligt. Die van Air Berlin ligt zo rond de 83% dat is inderdaad beter, maar om het nou significant te noemen.

Conclusie vertraging is vervelend, maar komt helaas voor maar sommige personen lijken te denken dat de airline het leuk vind om mensen expres maar even wat langer te laten wachten op het vliegveld...Trust me, they don´t! Kisten die niet in de operatie zitten kosten bakken vol met geld...

mangogirl
Berichten: 45
Lid geworden op: 08 apr 2008 01:25

Re: waarom heeft Transavia meestal vertraging?

Ongelezen bericht door mangogirl »

sommige personen lijken te denken dat de airline het leuk vind om mensen expres maar even wat langer te laten wachten op het vliegveld...Trust me, they don´t!
Hehe, eindelijk iemand die het snapt....! Trouwens wat vertragingen en OTP betreft is dit misschien een interessante website: www.vluchtstatistieken.nl

Marco Polo
Berichten: 299
Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16

Re: waarom heeft Transavia meestal vertraging?

Ongelezen bericht door Marco Polo »

Goed verhaal, meniles!

Kleine correctie:
Que?...
beter is: ¿Qué?...

Dr Bob
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 jul 2009 13:42

Re: waarom heeft Transavia meestal vertraging?

Ongelezen bericht door Dr Bob »

Menelis,

heerlijke reactie..sosm worden hier dingen gepost waar je toch echt kramp in de tenen van krijgt..zo krom!

peterdehoop
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jul 2009 19:28

Re: waarom heeft Transavia meestal vertraging?

Ongelezen bericht door peterdehoop »

Ik dacht dat de vertragingen van Transavia nog wel meevielen. Ik ben zelf al heel wat keren met Transavia gevlogen en heb eigenlijk nooit een echte vertraging meegemaakt (naar mijn weten niet langer dan een uur)

Ik was minder te spreken over Air Holland, maar die bestaat gelukkig niet meer.

Natuurlijk hangt het net van de vlucht, omstandigheden (op vliegvelden en in de lucht) af of je vertraging hebt. En in de zomer zit de planning nu eenmaal wat strakker, zodat ze meer vluchten kunnen doen (en logisch, anders gaan de prijzen ook weer een stuk omhoog)

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: waarom heeft Transavia meestal vertraging?

Ongelezen bericht door sprookje »

Ik heb ook al een paar keer met hen gevlogen en nog maar éénmaal vertraging gehad,jammer genoeg heh ik de laatste keer echt ongemakkelijk gezeten.

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: waarom heeft Transavia meestal vertraging?

Ongelezen bericht door MLF »

van de zeker 10x dat ik met transavia heb gevlogen heb ik alleen vorig jaar, door uitvallen van een vliegtuig, vertraging gehad van ca 3 uur, de andere keren waren ze exact op de minuut op tijd.

Gesloten