LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie wil vliegen met onur air

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

wie wil vliegen met onur air

Ongelezen bericht door Gast »

Persoonlijk zal ik nooit meer vliegen met Onur air. Voor een paar Euro meer ga ik graag met een gerenommeerde maatschappij. Mijn leven is meer waard dan die paar euro die ik beter kan besparen met een pilsje minder. Als OAD of andere organisaties besluiten om toch weer in zee te gaan met Onur, dan minachten ze hun klanten. Denk je dat de directie van OAD zelf in de vliegtuigen van Onur gaan zitten? mooi niet dus.
Om mijn stelling te bewijzen daag ik OAD uit om de Nederlandse pers te inviteren om een reisje met Onur Air te maken. Ik denk dat ze zullen bedanken, de journalisten dus :wink: :cry:

Captain Peacock

Re: wie wil vliegen met onur air

Ongelezen bericht door Captain Peacock »

Erg jammer dat je zo stellig hierin bent. Het is veilig verklaard...dus niet janken. Nu een beetje dik doen en straks weer zeuren dat de vakanties te duur zijn!

Die maatschappij voldoet aan de Turkse én Nederlandse eisen, (voor u speciaal...LEES VEILIGHEIDSEISEN!) zodoende zou het belachelijk zijn om Onur te boycotten.

Vergeet niet dat iedere luchtvaartmaatschappij weleens problemen heeft, erg jammer dat de door u zo bejubelde pers van een mug een gigantische olifant heeft weten te maken!

Veel succes met het besparen op je bier....

HHarteman

Ongelezen bericht door HHarteman »

Ik denk dat het vliegen met Onur veiliger zal zijn dan met de andere maatschappijen op dit moment.
Ze staan nog steeds onder verscherpt toezicht en zullen het wel uit hun hoofd laten om regels te overtreden.
Een dagje niet vliegen betekent grote verliezen voor de maatschappij.
Boven dien was met hun eigen vliegtuigen niet veel mis en zijn de calamiteieten voornamelijk te wijten aan de gehuurde toestellen.
Die mogen ze niet meer huren dus.
Ik stap gewoon weer in hoor.

Gast

8 juni ga ik vliegen. Nu dus weer met Onur Air als het goed is.
En ik stap gerust in, geen probleem.

Gast

Natuurlijk vliegen we gewoon met Onur.
Maar hopelijk denkt niet iedereen er zo over. Dan zitten we lekker ruim! :lol:
En zoals al meerdere keren geschreven is, als je bij Oad een vakantie reserveer heb je zelf de keus met welke maatschappij je vliegt. Wij hebben bewust voor Onur gekozen, want dat is ons altijd prima bevallen!
Ons "extra" biertje zal goed smaken.

Gast

Wij ook hoor. Geen probleem en er ook nooit van gemaakt.

Gast

ik vlieg in juli ook met onur zal wel zien wat het wordt.
Maar ik denk wel dat onur het moeilijk gaat hebben voor het afsluiten van nieuwe contracten voor volgend seizoen.

Gesloten