LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bestelling bij failliet Bakker.com
Bestelling bij failliet Bakker.com
Ik had voor drie weken terug een ananas plant besteld bij Bakker.com een site voor tuin planten en accessoires.
In 4-6 werkdagen zou die geleverd worden. Na 2 weken had ik nog niks gekregen en gehoord. ik heb ze een mail gestuurd maar daar kreeg ik geen reactie op. Ik ben toen gaan zoeken naar recensies en blijkbaar hebben ze faillissement aangevraagd. Ik heb toen de klantenservice geprobeerd te bereiken maar die was vanwege omstandigheden niet bereikbaar!
Ik heb gelukkig via factuur betaling gekozen, helaas zag ik in de recensies dat anderen dat niet hadden en dus al hadden betaald.
Erg slecht dat je niks levert of laat horen terwijl klanten nog wel kunnen bestellen.
Ik hoop dat ik nog antwoord krijg.
Let op! En blijf kijken naar recensies.
In 4-6 werkdagen zou die geleverd worden. Na 2 weken had ik nog niks gekregen en gehoord. ik heb ze een mail gestuurd maar daar kreeg ik geen reactie op. Ik ben toen gaan zoeken naar recensies en blijkbaar hebben ze faillissement aangevraagd. Ik heb toen de klantenservice geprobeerd te bereiken maar die was vanwege omstandigheden niet bereikbaar!
Ik heb gelukkig via factuur betaling gekozen, helaas zag ik in de recensies dat anderen dat niet hadden en dus al hadden betaald.
Erg slecht dat je niks levert of laat horen terwijl klanten nog wel kunnen bestellen.
Ik hoop dat ik nog antwoord krijg.
Let op! En blijf kijken naar recensies.
Laatst gewijzigd door Radar op 21 feb 2018 17:39, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Re: Bestelling bij failliet Bakker.com
Hier loopt al een topic over.
viewtopic.php?f=67&t=181087&p=2513593&h ... t#p2513593
viewtopic.php?f=67&t=181087&p=2513593&h ... t#p2513593
Re: Bestelling bij failliet Bakker.com
niets betaald dus geen probleem toch?
Alleen even ergens anders een nieuwe plant halen
Alleen even ergens anders een nieuwe plant halen
Re: Bestelling bij failliet Bakker.com
Goedemorgen, ik heb een probleem met Bakker.com, leverancier van planten en aanverwante artikelen. 6 januari heb ik een bestelling gedaan à ca €34,-- en kreeg als levertijd 3-5 dagen bevestigd. Na een week geen planten, dus heb ik het contactformulier ingevuld met de vraag wanneer ik mijn bestelling ontvang. Geen antwoord. Toen heb ik gebeld en kreeg ik een mevrouw aan de lijn die als levertijd begin februari aan gaf. Ze verontschuldigde zich dat mijn mail niet is beantwoord. Begin februari geen planten. Dus ik weer bellen. Toen kreeg ik een bandje te horen dat er vanwege omstandigheden niemand beschikbaar was. Mijn alarmbellen gingen af en ik ben op internet gaan zoeken op Bakker.com. Ik vind berichten over een doorstart en financiële problemen. Ondertussen ben ik vast niet de enige die hier mee zit, wel betaald maar geen levering. Kunt u mij helpen? Graag uw reactie.
Laatst gewijzigd door Radar op 21 feb 2018 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht door Moderator verplaatst naar bestaande topic.
Reden: Bericht door Moderator verplaatst naar bestaande topic.
-
- Berichten: 5202
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Bestelling bij failliet Bakker.com
Ik ben bang dat u bij de curator moet zijn. Dan geef ik u weinig kans dat u uw geld terug krijgt
-
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 11 jan 2006 19:28
- Locatie: Sluis
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Bestelling bij failliet Bakker.com
Inmiddels al failliet.Bram Bonnewel schreef:Bakker is in surseance van betaling
https://www.faillissementsdossier.nl/nl ... m-b-v.aspx
https://twinklemagazine.nl/2018/02/bakk ... /index.xml
Had je ook kunnen lezen in het andere topic.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 23 feb 2018 22:32
Re: Bestelling bij failliet Bakker.com
Ik heb 15 januari een bestelling gedaan en betaald van 50,93€ bij bakker .com
Ik kreeg een mail dat ze tussen de 4 en 9 werkdagen zou komen.
Niets meer gehoord of gezien.....
Meermaals een mail gedaan die automatisch beantwoord werd dat ze binnen de twee dagen zouden reageren maar niets.
Meermaals telefonisch contact gezocht maar er werd automatisch geantwoord dat ik moet contact opnemen met bakker.com.
Ook dit gaat niet.
Wat is daar aan de hand.
Groeten Fien
Ik kreeg een mail dat ze tussen de 4 en 9 werkdagen zou komen.
Niets meer gehoord of gezien.....
Meermaals een mail gedaan die automatisch beantwoord werd dat ze binnen de twee dagen zouden reageren maar niets.
Meermaals telefonisch contact gezocht maar er werd automatisch geantwoord dat ik moet contact opnemen met bakker.com.
Ook dit gaat niet.
Wat is daar aan de hand.
Groeten Fien
Laatst gewijzigd door Radar op 24 feb 2018 00:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht door Moderator verplaatst naar bestaande topic.
Reden: Bericht door Moderator verplaatst naar bestaande topic.
-
- Berichten: 5202
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Bestelling bij failliet Bakker.com
Ze zijn dailliet. De curator is in onderhandeling met kandidaten voor een doorstart. Uw geld bent u denk ik kwijt
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 23 feb 2018 22:32
Re: Bestelling bij failliet Bakker.com
Dus bakker laat ons evengoed bestellen en betalen.
Maar niets krijgen zelfs geen uitleg waarom???
Kan dat allemaal zomaar???
Oké failliet ......doe dan de site weg,bedrieg en steel niet van de mensen.
Maar niets krijgen zelfs geen uitleg waarom???
Kan dat allemaal zomaar???
Oké failliet ......doe dan de site weg,bedrieg en steel niet van de mensen.
Re: Bestelling bij failliet Bakker.com
Maar toen u bestelde en betaalde, waren ze nog niet failliet.Fienmichel schreef:Dus bakker laat ons evengoed bestellen en betalen.
Maar niets krijgen zelfs geen uitleg waarom???
Kan dat allemaal zomaar???
Oké failliet ......doe dan de site weg,bedrieg en steel niet van de mensen.