LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Blokhut bij Intratuin

Alles over onderhouden van de tuin, hoveniersbedrijven etc.
Treptower

Blokhut bij Intratuin

Ongelezen bericht door Treptower »

Drie weken geleden hebben mijn vrouw en ik een blokhut "Berlijn" gekocht bij de Intratuin. Levertijd was drie weken. Prima, dan kan ik ondertussen de fundering gaan leggen, dacht ik. De blokhut was 3.00 bij 2.60, zoals vermeld op de folder, de dagbladen en zelfs het raam bij de Intratuin op HI Ambacht. Ook de medewerker wist ons te vertellen dat dit de afmetingen waren. Ik dus een groot en diep gat gegraven en volgestort met beton (incl. wapening).
Nu de levertijd is afgelopen, zit ik gespannen te wachten op de hut, om deze te beitsen en neer te zetten. Helaas belde mij gister een medewerker mo te vertellen dat er iets fout is gegaan en de werkelijke afmetingen 2.00 bij 2.60 zijn. Nu vermoed ik dat de lengte eerder 2.60 zou zijn dan de breedte, maar laten we dit in het midden houden.
Ik heb ze een email geschreven om te vragen alsnog een blokhut, soortgelijk, te leveren van de 3.00 bij 2.60 mt, maar heb hierop nog geen reactie ontvangen.
Dit lijkt mij geen drukfout, omdat het overal stond, maar eerder een kwestie van niet weten wat je extern inkoopt.
Als er meer mensen zijn die de blokhut Berlijn hebben besteld en dezelfde ervaring hebben, laat het me aub weten. Ook iemand die weet hoe ik hier het beste mee om kan gaan is van harte welkom om te reageren.

kanovaarder

Re: Blokhut bij Intratuin

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Blokhut van Intratuin.

Ik neem aan dat u de advertentie o.i.d nog heeft van de desbetreffende blokhut waarop de maten vermeld zijn.
Ook verwacht ik dat u een koopbon heeft gekregen waarop vermeldt het artikel(nummer) en de maten van de blokhut Berlijn.

Wijken deze maten af van datgene wat aan u naderhand is meegedeeld dan heeft u het wettelijke recht om de koop te ontbinden.

Ik zal morgen hier een bericht achterlaten hoe e.e.a. te Amsterdam geregeld is.
Wel is het zo dat elke vestiging zijn eigen eigenaar en leiding heeft dus wat vanuit de Amsterdamse vestiging gezegd gaat worden hoeft in uw geval niet zo te zijn.

Grootvader

Treptower

Alvast bedankt!

kanovaarder

Blokhut Intratuin

Wegens de grote drukte was de telefoon Amsterdam Intratuin niet bezet niet bezet maar ik kom er zeker na 30 april op terug!

Grootvader

Treptower

De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Intratuin heeft ons twee alternatieven voorgelegd: Een blokhut van 3.00 mt bij 3.00 mt en een van 3.00 mt bij 2.50 tegen kostprijs.
Het is niet de bestelde blokhut en we moeten iets bijbetalen, maar het is opgelost en we hebben straks een betere blokhut staan!

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag treptower

Proficiat!!! :D

Maxiem.

kanovaarder

Blokhut Berlijn Intratuin.

Zoals u al waarschijnlijk begreep is het tijdens die afgelopen vroeg ingevallen " zomer " erg moeilijk geweest om een en ander te Amsterdam te bespreken.

In ieder geval had u gelijk wat de mater betrof zoals vermeld in de folder dus wat dat betreft had ik ook de zekerheid dat Intratuin u in het gelijk zou (gaan) stellen.

Dat men met u bij die Intratuin voor een voor u bevredigende oplossing heeft gezorgd is daarom te verwachten geweest omdat dit ook de bedrijfspolitiek is van Intratuin Amsterdam in zulke gevallen.

Ik wens u in ieder geval veel plezier met de nieuwe blokhut maar raad u aan deze wel direct vanaf het begin alsnog te behandelen met een goede impregneer waarbij u voor de montage vooral de onderzijde goed tegen vocht moet gaan beschermen zodat u van de blokhut vele tientallen jaren plezier zal kunnen hebben.

Met vriendelijke groeten;

Grootvader

Flamingo1

Ongelezen bericht door Flamingo1 »

De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Intratuin heeft ons twee alternatieven voorgelegd: Een blokhut van 3.00 mt bij 3.00 mt en een van 3.00 mt bij 2.50 tegen kostprijs.
Het is niet de bestelde blokhut en we moeten iets bijbetalen, maar het is opgelost en we hebben straks een betere blokhut staan!

Wij hebben ook een blokhut Berlijn besteld. Weliswaar bij een andere vestiging maar met de bekende argumenten waarom zij iets niet kunnen leveren. De optie van het leveren van een alternatief tegen kostprijs vind ik heel netjes. Kunt u mij helpen aan de prijs die zij u hebben aangeboden zodat ik dat als voorstel kan neerleggen bij het tuincentrum. BVD.

Gesloten