LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Blokhut bouwen

Alles over onderhouden van de tuin, hoveniersbedrijven etc.
jvanbavel

Blokhut bouwen

Ongelezen bericht door jvanbavel »

Beste forumleden,

Ik ben mij al een tijdje aan het oriënteren om een blokhut in de tuin te gaan bouwen. Nu zijn er erg veel "standaard" blokhutten te vinden, maar dit sluit telkens net niet volledig aan bij mijn specifieke wensen.
Ik wil de blokhut in de tuin namelijk als werkplek gebruiken en mijn vrouw kan de ruimte gebruiken om te schilderen.

Onlangs kwam ik deze website tegen: blokhutmakers. Hier kun je dus volledig naar eigen wens je blokhut samenstellen.
Ik vroeg mij af of iemand hier ervaring mee heeft en/of tips heeft voor de realisatie van een dergelijke blokhut?

Met vriendelijke groet,

Jos van Bavel
Laatst gewijzigd door Radar op 08 mei 2015 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd

Barre Barry

Re: Blokhut bouwen

Ongelezen bericht door Barre Barry »

jvanbavel schreef: Ik vroeg mij af of iemand hier ervaring mee heeft en/of tips heeft voor de realisatie van een dergelijke blokhut?
San moet je Google even raadplegen.

langste adem

Ongelezen bericht door langste adem »

Meestal kan dat een blokhut bouwen vergunningsvrij, maar niet als ie te groot wordt. En dan mag ie ook niet te dicht op de ergrens en dergelijke. Verdiep je eerst daarin wat wel en niet mag.

En voor de rest goed nadenken wat je wilt ermee. Als je hem het hele jaar door wil gebruiken zou ik goede isolatie nemen. Dat is handiger als dat je het achteraf moet doen. Wellicht is het ook alvast handig als je van tevoren een stroomkabel ondergronds aanlegt.
En denk alvast na over de eventuele verwarming : misschien volstaat een electrisch kacheltje 's-winters maar bij langdurig gebruik is dat wel prijzig.

Maar inderdaad, op google vind je genoeg info. Ik wou dat ik een grote tuin had, het lijkt me wel erg leuk om zoiets helemaal zelf te bouwen.

prem

Ongelezen bericht door prem »

jvanbavel schreef:Beste forumleden,

Ik ben mij al een tijdje aan het oriënteren om een blokhut in de tuin te gaan bouwen. Nu zijn er erg veel "standaard" blokhutten te vinden, maar dit sluit telkens net niet volledig aan bij mijn specifieke wensen.
Ik wil de blokhut in de tuin namelijk als werkplek gebruiken en mijn vrouw kan de ruimte gebruiken om te schilderen.

Onlangs kwam ik deze website tegen: blokhutmakers. Hier kun je dus volledig naar eigen wens je blokhut samenstellen.
Ik vroeg mij af of iemand hier ervaring mee heeft en/of tips heeft voor de realisatie van een dergelijke blokhut?

Met vriendelijke groet,

Jos van Bavel
De website is wat knullig, hier wat meer gegevens over het (of je) bedrijf:

https://www.kvk.nl/handelsregister/zoek ... 2733800000

tortle

Ongelezen bericht door tortle »

Dat zijn mooie prijzen voor een blokhut :D

prem

Ongelezen bericht door prem »

Het is ook bijzonder dat men bij het promoten van zijn eigen site hier altijd een volledige naam gebruikt. Zeg maar extra geloofwaardigheid. :)

Gesloten