hoi,
ik ben afgelopen weekend naar center parcs geweest bij de vossermeren net nabij bergeijk. wat is dat voor een slecht park geworden zeg. we waren net in het huisje .liggen er bij het terras half aangevreten duiven. overal vliegen en spinnen webben. onderhoud aan het huisje kennen ze ook niet meer volgens mij. en bedden slecht en ook vrij klein. alle twee de afstandsbedieningen deden het niet. echt slecht hoor. wij hadden een luxe huisje voor zes personen nou ik zal wel willen weten wat een comfort huisje voorstelt. want de luxe woningen zijn al niks je bataald gewoon 500 euro voor een weekend en wat krijg je niks aparts hoor. als je het gaat melden word het wel opgelost maar ik vind dat je zoiets van te voren moet zorgen dat alles goed is en vooral die vliegen is echt smerig. heeft er iemand ook zo een slechte ervaring gehad bij center parcs
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] center parcs
Re: center parcs
Volgens mij heeft dit onderwerp niks met de rubriek "tuin"te maken.
Deze tuin is om rustig te kunnen wandelen, en andere tijdelijke bewoners te ontmoeten, en ik had ooit hetzelfde, maar toen stonder er binnen 3 uur na mijn aankomst 48 boze klanten die geld terug wilden, en toen was alles goed geregeld, en kregen we korting voor de overlast, we komen niet om alles te regelen en netjes te houden, dat horen zij te doen, een enkel dingetje mag natuurlijk, maar elders was er dus ook een die een puinhoop was, en alle 48 klanten met gelijkwaardige problemen zijn nu tevreden, ik heb de overige 47 nu ook een mail gestuurd, helaas is U weer thuis en telaat, maar als zoiets is, vraag uw buren, want samen sta je sterker en korting of tegoedbonnen delen ze graag uit om klanten vast te houden, want Naast Centerparks zijn er meerdere aanbieders...
dat klopt ik had hem onder de verkeerde rubiek gezet weet allemaal nog niet hoe dat moet we hebben ook ee nbon gekregen 25 euro om die binnen centerparcs te besteden maar zes man e ndan 25 euro dat schiet op zeg maar goed ik ga daar gewoon niewt meer terug bedankt voor je reactie