LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] draadspoelen voor wolf RQ 535

Alles over onderhouden van de tuin, hoveniersbedrijven etc.
ripley

draadspoelen voor wolf RQ 535

Ongelezen bericht door ripley »

zijn er meer gebruikers die klachten hebben over deze spoel van de graskantenmaaier van Wolf trimmer RQ 535
Deze spoel kost circa 10 euro en lijkt in het begin aardig te werken , maar halverwege blijft hij steeds vastzitten en breekt de draad telkens af , zodat je elke keer de trimmer moet omkeren , de spoel los moet maken om de draad weer door de opening te stoppen en op lengte moet maken . Na ongeveer 3 keer gebruikt te hebben is de spoel leeg , weg 10 euro . Ik heb Wolf hierover aangesproken , maar krijg geen bevredigend antwoord . ik denk dat ze veel spoelen willen verkopen , denk aan cartridges bij printers
Wellicht iets voor trosradar om hier eens eens test op los te laten wat nou een goede trimmer inclusief spoel is , ik heb er al 3 in de schuur staan

Groeten peter

Nita

Re: draadspoelen voor wolf RQ 535

Ongelezen bericht door Nita »

Nou ripley,hier hetzelfde hoor.Mieterde de ergernis de schuur in en heb een gewone (je kent ze wel zo"n halve maan) kantensteker aangeschaft.Meer werk ,maar geen ergernis meer.

GR.....................Nita

kanovaarder

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Geachte heer,

U schrijft:"Ik heb Wolf hierover aangesproken , maar krijg geen bevredigend antwoord"
Heeft u die machine rechtstreeks bij Wolff gekocht of bij een tuincentrum.

Immers, dat is uw aanspreekpunt en daar zou u dit probleem kunnen voorleggen.

Ik weet zeker dat bij het tuincentrum waar mijn zoon werkt dit naar tevredenheid zal kunnen worden opgelost als u daar die Wolff gekocht heeft.

In ieder geval zou u die machine kunnen ruilen voor een ander type/betere kwaliteit.

Maar ja, dan moet u wel in de buurt- of in Amsterdam wonen.

Grootvader

C200K

Ongelezen bericht door C200K »

Tja, lijkt mij dat U de spoel precies verkeerd om plaatst. Hierdoor zitten de "breukstreepjes" aan de verkeerd kant van de draairichting. Ik maak reeds sinds jaren gebruik van deze spindels. Herken uw klacht echter totaal niet.

Let ook op bij het raken van muren en andere harde voorwerpen: hier zijn de draadjes niet gemaakt, het draadje zal dus snel breken bij het raken van een dergelijk voorwerp.

Nita

Ongelezen bericht door Nita »

Heb de wolf trimmer bij de BB gekocht en heb met deze dezelfde problemen.Tot twee keer toe een nieuwe spoel gekregen maar hield het probleem.De spoel zat er weldegelijk goed in.Heb het dan maar opgegeven.

Nita

lennygee

Ongelezen bericht door lennygee »

Gewoon naar het tuincentrum gaan, bon meenemen en het wordt opgelost!

Gesloten