LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] eigendom schutting ??????
-
eigendom schutting ??????
mijn Zus heeft dit jaar in maart een nieuwe schutting laten plaatsen
zowel links als rechts.
de buren hebben niets mee betaald .
mijn zus in deze maand overleden ik vond de afschrift van de rekening
ik moet het huis leeg halen , maar ik wil ook de schutting meenemen
heb ik daar het recht toe ???????
volgens mij is het mijn eigendom.
kan ik problemen krijgen met de buren als ik hem weg haal ????
de woningbouw bemoeid zich er niet mee , dat heeft hij mij gezegd
volgens de woningbouw is de schutting van beide.
ik vind van niet , want ze hebben er niets aan betald
zowel links als rechts.
de buren hebben niets mee betaald .
mijn zus in deze maand overleden ik vond de afschrift van de rekening
ik moet het huis leeg halen , maar ik wil ook de schutting meenemen
heb ik daar het recht toe ???????
volgens mij is het mijn eigendom.
kan ik problemen krijgen met de buren als ik hem weg haal ????
de woningbouw bemoeid zich er niet mee , dat heeft hij mij gezegd
volgens de woningbouw is de schutting van beide.
ik vind van niet , want ze hebben er niets aan betald
Re: eigendom schutting ??????
Staan de schuttingen op de erfgrens of er net voor?
Als de schutting op de scheidingslijn staat, mag je hem niet zonder overleg weghalen.
Maar ik zou in jouw geval tijd nemen eens te rouwen om het verlies van je zus en je niet teveel laten meeslepen in frustraties welke het niet waard zijn om je druk om te maken.
Gecondoleerd!
Maar ik zou in jouw geval tijd nemen eens te rouwen om het verlies van je zus en je niet teveel laten meeslepen in frustraties welke het niet waard zijn om je druk om te maken.
Gecondoleerd!
Allereerst sterkte met uw verlies.
U kunt ook eens uw vraag mailen naar een juridisch loket. Eerste advies is meestal gratis. http://www.juridischloket.nl/Pages/default.aspx
U kunt ook eens uw vraag mailen naar een juridisch loket. Eerste advies is meestal gratis. http://www.juridischloket.nl/Pages/default.aspx
-
Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 00:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 29 dec 2011 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Waarschijnlijk heeft er voor die tijd ook een schutting gestaan en is deze verwijderd door uw overleden zus.....waarom wilt u de schutting meenemen en denkt u over dit soort dingen na in deze emotionele tijden?
-
Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 00:51, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik gok de restwaarde.waarom wilt u de schutting meenemen en denkt u over dit soort dingen na in deze emotionele tijden?
in maart een nieuwe schuttingdeze maand overleden ik vond de afschrift van de rekeningvolgens mij is het mijn eigendom.
Hoeft niet, mijn buren hadden ook een schutting die bijna in elkaar viel, wilden niet meedoen aan een nieuwe, wilden hem ook niet opruimen als ik een nieuwe zou zetten , want dan paste dat niet meer bij de rest van de schutting (andere kant) dus heb ik hem er ook gewoon voor geplaatst.Nee natuurlijk stond er geen schutting, anders had TS er niet eentje geplaatst.
Misschien heeft TS net een nieuwe schuttig nodig of kan deze de schutting verkopen.. enz. TS moet de woning leeghalen en gaan opleveren aan de woningbouw, dus moet hij/zij daar wel nu over nadenken en kan niet over een half jaar nog eens aankomen als er al nieuwe bewoners zijn.Suzanne 326 schreef:...waarom wilt u de schutting meenemen en denkt u over dit soort dingen na in deze emotionele tijden?
Ik vraag me af wat een antwoord op de vraag toevoegt aan de discussie ?
-
Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 00:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben toch bang dat jij het niet begrijpt seconds-out. Ik reageerde niet op het feit of TS gerechtigd was de schutting weg te halen maar op deze reactie :
Als ik een zin quote wil dat zeggen dat ik DAAR op reageer.
Waarin de conclusie getrokken wordt dat als er al een schutting staat je geen andere/tweede schutting gaat plaatsen. Die logica bestrijdt ik met mijn voorbeeld.Nee natuurlijk stond er geen schutting, anders had TS er niet eentje geplaatst.
Als ik een zin quote wil dat zeggen dat ik DAAR op reageer.
-
Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 00:50, 1 keer totaal gewijzigd.
@seconds-out:seconds-out schreef:Ook dat klopt niet helemaal, ik ken gevallen van "dubbele" schuttingen.bprosman schreef:
Waarin de conclusie getrokken wordt dat als er al een schutting staat je geen andere/tweede schutting gaat plaatsen. Die logica bestrijdt ik met mijn voorbeeld.
Om bepaalde redenen staat dan de nieuwe(re) schutting tegen de oude.
Dat zijn dan blijkbaar mensen die het samen niet eens konden worden over 1 gezamenlijke schutting.
Iemand (?) schrijft: Dat er geen schutting kan hebben gestaan, anders zou er geen gezet worden.
bprosman schrijft nu al 2x: iets met een strekking: "er zijn allerlei gevallen waar mensen zeker wel een schutting neerzetten als er al 1tje staat"
seconds-out schrijft weer: ook dat klopt niet, ik ken gevallen van 'dubbele schuttingen'.
Schiet mij maar lek, maar dit kan ik niet meer volgen. U schrijft dat het niet klopt en zegt vervolgens precies hetzelfde.
-
Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 00:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Dank u beiden,.... zo'n heerlijk gevoel om begrepen te worden
-
Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 00:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee hoor, zou ik zeker niet zo snel doen. Ik maak er zelf ook genoeg..seconds-out schreef:Hoop dat jullie me niet gelijk afschrijven, ik maak ook fouten.
@beiden,
Dacht gewoon dat het even nuttig was om eea even samen te vatten in iets andere bewoordingen, soms kan dat aardig werken.
-
Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 00:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedankt voor het compliment, altijd leuk.seconds-out schreef:Zeker!
Ik neem jou ook uiterst serieus hoor, je bent een hele goeie voor dit forum.