Ik ben van plan om via internet een lounge set te bestellen via Global Source Asia. Nu zie ik al wat verouderde berichten over het bedrijf, maar zou ook graag wat recente ervaringen van mensen lezen. Op marktplaats adverteren ze en de brochure en prijzen zien er prima uit. Heeft iemand ervaring met de service en ook over de kwaliteit van de loungesets?
Dank voor de reacties !
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Global Source Asia
Re: Global Source Asia
bericht verplaatst naar 1-7-2012
Maxiem.
Maxiem.
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 01 jul 2012 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Hallo
We hebben 3 maanden geleden een lounge set besteld bij Global Source Asia. Levertijd was bijna 2 maanden.
We vonden de kwaliteit niet mooi dus hebben we het weer teruggestuurd.Dit Kost je wel 200 euro verzendkosten! (heen en terug). De lounge is trouwens wel erg laag.
Succes
groetjes Ramona
We hebben 3 maanden geleden een lounge set besteld bij Global Source Asia. Levertijd was bijna 2 maanden.
We vonden de kwaliteit niet mooi dus hebben we het weer teruggestuurd.Dit Kost je wel 200 euro verzendkosten! (heen en terug). De lounge is trouwens wel erg laag.
Succes
groetjes Ramona
-
Wij hebben afgelopen zondag een loungeset (4577, zwart met grijze kussens) besteld bij GSA en vandaag is de set al bezorgd. Wij vinden hem er erg mooi uitzien en het zit heerlijk! Vandaag kunnen genieten van een nazomermiddag. Ik kan uiteraard nog niks zeggen over de duurzaamheid, maar ik heb het gevoel dat dat wel goed zit. De set werd netjes gebracht met een vrachtwagen van GSA zelf. Ook de afhandeling van de order ging professioneel. Je hoeft pas te betalen bij aflevering en je hebt twee jaar garantie.
Wij maken hebben bijna twee jaar nu onze lounges, met volle te vredigheid, nu was helaas iets met de kussen hoezen,eb net frame van het tafeltje even een mailtje gestuurd met foto 's kreeg al volgende dag meteen reactie terug.
Was natuurlijk binnen de 2 jaar garantie en krijg een geheel nieuwe kussen hoezen set toe gestuurd!
voor het frame van de tafel komen ze langs en gaan ze repareren.
Vind het onwijs netjes! zijn maar weinig bedrijven die zo met hun klanten omgaan. echt helemaal top!!
Was natuurlijk binnen de 2 jaar garantie en krijg een geheel nieuwe kussen hoezen set toe gestuurd!
voor het frame van de tafel komen ze langs en gaan ze repareren.
Vind het onwijs netjes! zijn maar weinig bedrijven die zo met hun klanten omgaan. echt helemaal top!!