Geachte heer/mevrouw,
Mijn naam is Mervyn van de opleiding vrijetijdsmanagement bij hogeschool Inholland Diemen. Voor school ben ik samen met mijn projectgroep bezig met een onderzoek gericht op tuinen. Hiervoor hebben wij een enquête verspreid. Er zijn op dit moment 72 mensen die de enquête hebben ingevuld. Voor een degelijk onderzoek hebben we minstens 350 respondenten nodig. Het gaat hierbij om mensen woonachtig in Noord-Holland.
Wilt u ons helpen door de enquête in te vullen? De enquête is volledig anoniem en wordt uitsluitend gebruikt voor dit schoolproject. De link: http://www.thesistools.com/web/?id=368176
Alvast heel erg bedankt namens de gehele projectgroep.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Help ons bij school
Re: Help ons bij school
Enquete is nietszeggend en simpel. Hoe heette de school ook al weer ?
-
De school heet: "We snappen het zelf niet".
16 Vragen, waarvan er 5 met moeite 'tuingerelateerd' genoemd kunnen worden. Die verhouding is dus zo scheef als een vlieg scheel is. Daarbij is het mij volstrekt niet duidelijk wat de relatie is tussen 'tuinen' enerzijds en het bezit van een smartfone, het lezen van gedrukte media en het gebruiken van social media anderzijds.
Zoals gewoonlijk weer een gedrocht van een enquête. Zal wel weer een '8' opleveren voor de moeite.
16 Vragen, waarvan er 5 met moeite 'tuingerelateerd' genoemd kunnen worden. Die verhouding is dus zo scheef als een vlieg scheel is. Daarbij is het mij volstrekt niet duidelijk wat de relatie is tussen 'tuinen' enerzijds en het bezit van een smartfone, het lezen van gedrukte media en het gebruiken van social media anderzijds.
Zoals gewoonlijk weer een gedrocht van een enquête. Zal wel weer een '8' opleveren voor de moeite.
Leeftijd, opleiding, inkomen, dagbladen abonnementen, woonplaats...
Wel eens van data privacy gehoord? Bevestigt toch wel weer de bedenkelijke reputatie van InHolland...
Wel eens van data privacy gehoord? Bevestigt toch wel weer de bedenkelijke reputatie van InHolland...
Inderdaad enquete van ZEER LAAG en dubieus niveau. Dit is meer 3e klas havo prutswerk.newmikey schreef:Leeftijd, opleiding, inkomen, dagbladen abonnementen, woonplaats...
Het is "uw topic". Zeker ook bij InHolland gestudeerd...