LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Juwel garages
Juwel garages
Hierbij wil ik mensen waarschuwen die overwegen een Juwel prefab garage aan te schaffen. Niet om het bedrijf zwart te maken, maar vanwege onze slechte ervaring met dit bedrijf. We hebben nu sinds drie jaar zo'n garage staan en de scheuren volgen elkaar in rap tempo op, met als gevolg lekkage. Na iedere regenbui staat de vloer blank en we hebben onze spullen elders moeten onderbrengen. Tevens sluiten de deuren niet goed en vertoonden deze na een paar maand al roestvorming. Na het bedrijf hierop meerdere keren te hebben aangesproken middels telefoon en mail, is er niet op onze klacht ingegaan. Zij geven minimaal vijf jaar garantie op de geleverde garage, maar komen deze garantie niet na. We hebben veel geld betaald voor deze garage, dus een beetje service zou je toch wel mogen verwachten. Spijt dat ik destijds voor hen heb gekozen (ze waren maar €130 goedkoper), aangezien er soortgelijke bedrijven zijn, misschien ietsje duurder, die deze service wel nakomen. Dit blijkt bij navraag in de buurt waar meerdere garages staan. Mensen, weet waar je aan begint bij dit bedrijf. Er zijn betere, goedkoop bleek uiteindelijk duurkoop in dit geval!
-
Re: Juwel garages
Zou je mij kunnen vertellen over welke bedrijven er wel tevredenheid was?
Wij zijn ook van plan om een prefab garage te laten zetten en zijn op zoek naar een betrouwbaar, kwalitatief goed bedrijf.
Wij zijn ook van plan om een prefab garage te laten zetten en zijn op zoek naar een betrouwbaar, kwalitatief goed bedrijf.
Het zal aan een slechte fundering liggen. En dat is niet de verantwoordelijkheid van de Juwel.
Volgens mij leveren ze enkel de garage maar laten het plaatsen / voorbereidende werk aan een ander over. Alle klachten duiden zoals hierboven wordt gesuggereerd op een niet toereikende of slecht aangelegde fundering dus zou ik maar eens met degene die daarvoor heeft gezorgd gaan bellen.