LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klant geen koning bij Hiemstra Bouw (buitengewoongoed.nl)

Alles over onderhouden van de tuin, hoveniersbedrijven etc.
LiSt
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 aug 2008 12:19

Klant geen koning bij Hiemstra Bouw (buitengewoongoed.nl)

Ongelezen bericht door LiSt »

Medio Juni hebben wij een berging laten plaatsen door Hiemstra bouw (of buitengewoongoed.nl (..)) uit Castricum.

Vol vertrouwen hebben wij voor de plaatsing het gehele bedrag voldaan. Ivm ons werk konden wij niet bij de gehele plaatsing aanwezig zijn.

Bij terugkomst bleek er een paar dingen (in onze ogen) slordig te zijn in elkaar gezet.

Zo was de deur aan de onderkant "te lang". Omdat de berging op palen staat sluit de onderkant deur niet bij de onderdorpel van het deurkozijn. De deur is veel langer. Het gevolg is dat er niet "gestraat" kan worden naar de opening van de berging, want dan kan de deur niet meer worden geopend (die is te lang).

Beklag gedaan bij Hiemstra die vervolgens de friese onderaannemer (die de berging geplaatst heeft namens Hiemstra) contact met ons heeft opgenomen en beloofde snel langs te komen op datum x en het op te lossen.

Inmiddels bijna 2 maanden verder en na vele loze beloften van de friese onderaannemer (en thuis wachten op dingen die niet komen gaan) niemand gezien. Vele mea culpa's gehoord, maar geen resultaat.

Medio augustus een boze mail naar de hoofdaannemer (hiemstra bouw) met het verzoek dat zij dit gaan regelen. Ook het verzoek om direct hierover contact op te nemen. Je verwacht enkele excuses....

Uiteraard geen enkele reactie. Een week later zelf gebeld. Opeens komt de montageploeg overmorgen langs om het op te lossen. Dit is maar weer afwachten. Hiemstra vind dat ik als klant niet moet zeuren. De berging staat er toch. Ik moet blij zijn dat ze nog langs komen om de onvolkomenheden te herstellen. Dat ik 3x vrij genomen heb om de montageploeg op te wachten, geen enkel excuus. Een heel naar telefoongesprek waar ik alleen maar bozer en bozer ben geworden.

Het moet niet veel gekker worden!

Jammer dat een bedrijf zo met zijn klanten omgaat. De producten zijn goed, de nazorg is slecht.

ps: Vrijdag 22-8 weer een nieuwe dag wachten op een ploeg die weer niet kwam!

Wie heeft nog een creatief idee om dit fenomeen tegen te gaan? Een keurmerk die je allen kan verdienen bij 90/95% tevreden klanten?

Gesloten