LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] leeghalen voortuin huurhuis

Alles over onderhouden van de tuin, hoveniersbedrijven etc.
aadk01

leeghalen voortuin huurhuis

Ongelezen bericht door aadk01 »

wilde informeren iemand ervaring heeft betrefd verplicht het geheel leeghalen van voortuin hekwerk planten en bestrating, ivm ophogen straat en trottoir.
wij moeten binnen 2 weken alle bewoners de tuin leeghalen en materialen opslaan om dit na paar dagen weer terug te mogen plaatsen voor rekening is van huurder.
1e vinden we geen redelijk termijn 2 weken
2e niet iedereen kan dit zelf en of inhuren
wie heeft soortgelijke ervaring met woningcorperatie of verhuurder van woning

Jolijn

Re: leeghalen voortuin huurhuis

Ongelezen bericht door Jolijn »

Ik snap je bericht niet goed.
Ga je verhuizen en moet je de complete voortuin leeghalen?
Wat bedoel je met opslaan en weer terugplaatsen?

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

@Jolijn.

verplicht het geheel leeghalen van voortuin hekwerk planten en bestrating, ivm ophogen straat en trottoir.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Waar het waarschijnlijk om gaat is dat de voortuin opgehoogd gaat worden. En dan moet men erbij, dat houdt dus in dat alles er voor die tijd uit getrokken moet worden. Geen idee of dat zomaar kan, of dat een en ander voor rekening van de wbv zou moeten komen. Want dat is inderdaad nogal een klus, plus, gaan de planten dat overleven?

manondoris

Ongelezen bericht door manondoris »

wij hebben een koopwoning maar onze voortuin huren we om niks! hiervoor hebben we ooit iets moeten ondertekenen ,de gemeente wil ten alle tijden bij kabels,leidingen,riool kunnen of inderdaad iets aan een stoep of weg kunnen doen!

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Rob gaat het druk krijgen :-)

ageeth12

Ongelezen bericht door ageeth12 »

ik weet een ding van uit mijn eigen situatie. degene die leidingen en kabels in de voortuin wiil vervangen. draait op voor de kosten van de tuin. gelukkig huurde ik van de wbv en heb meteen een jurist om raad gevraagd. en nergens akkoord voor gegeven dus de wbv moet nog steeds met om de tafel gaan zitten voor een schadevergoeding.

advies van mij is ga direct langs het juridisch loket om de goed advies te krijgen over de situatie. en laat je niet om praten.

maar probeer de dingen te redden van te voren waaraan je aan gehecht bent. het ging bij mij op sommige punten fout daardoor bleef ik ook met schade zitten. en neem foto's van de tuin van de oude situatie voor een schadevergoeding als het nodig is.

Gesloten