LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tuinkasje van de partytentenshop

Alles over onderhouden van de tuin, hoveniersbedrijven etc.
acefeenstra

Tuinkasje van de partytentenshop

Ongelezen bericht door acefeenstra »

Bij de Partytentenshop heb ik een tuinkasje besteld naar aanleiding van de foto's die getoond zijn.
Het ging mij voornamelijk om de verbinding tussen de onderdelen - omdat ik weet dat deze kasjes met wat hang en vliegwerk verstevigd moeten worden - en volgens de foto's zou dit met bouten en moeren zijn, maar bij ontvangst bleek het een simpel kliksysteem. Dat is volgens mij op zijn minst misleiding!

Deze kwaliteit is elders een stuk goedkoper te krijgen.

Ik heb een review op hun pagina geschreven over dit product niet positief uiteraard en deze hebben ze naar eigen inzicht verandert als zou ik zeer tevreden zijn met het kasje. Direct heb ik een nieuwe review geschreven en die hebben ze simpel verwijderd.
Mail gestuurd waar ik nooit antwoord op heb gekregen, wat mij betreft zijn het oplichters!

Terug sturen van het kasje was geen optie, zou veel geld gaan kosten en dan moet je maar afwachten of je je centjes terug krijgt. Dat risico heb ik maar niet genomen.

Miepje1

Re: Tuinkasje van de partytentenshop

Ongelezen bericht door Miepje1 »

'Hang en vliegwerk'. Ik weet niet wat een 'hang' is en met ' vliegwerk' kan je zeker niks ophangen. Dus ik vrees dat je zelf verkeerd gelezen hebt. Niet direct ' oplichters' gillen.

witte angora

Re: Tuinkasje van de partytentenshop

Ongelezen bericht door witte angora »

Maar wat is nu de vraag eigenlijk?

Gesloten