LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vogelhuisje

Alles over onderhouden van de tuin, hoveniersbedrijven etc.
pareltje21

Vogelhuisje

Ongelezen bericht door pareltje21 »

Hoi,
Heb enige tijd geleden een vogelhuisje besteld bij iemand op Facebook.
Toen het klaar was kon ik het ophalen, maar heb geen rijbewijs dus vroeg hem het op te sturen.
Dat wil hij niet, omdat hij het het te druk heeft met verkoop aan huis.
Toen ik daarna zei, dan houd het op, begon hij te dreigen met dat ik het het of op kon halen, of dat ik gwn het geld aan hem betaalde zonder huisje zoniet dan zou hij wel ff een deurwaarder erachter aansturen...
Kan dit zomaar?
Graag andwoord + advies!

witte angora

Re: Vogelhuisje

Ongelezen bericht door witte angora »

pareltje21 schreef:Hoi,
Heb enige tijd geleden een vogelhuisje besteld bij iemand op Facebook.
Toen het klaar was kon ik het ophalen, maar heb geen rijbewijs dus vroeg hem het op te sturen.
Dat wil hij niet, omdat hij het het te druk heeft met verkoop aan huis.
Toen ik daarna zei, dan houd het op, begon hij te dreigen met dat ik het het of op kon halen, of dat ik gwn het geld aan hem betaalde zonder huisje zoniet dan zou hij wel ff een deurwaarder erachter aansturen...
Kan dit zomaar?
Graag andwoord + advies!
Hmmm... was het een soort speciale bestelling of zo, al is het maar wat kleur betreft, of de hoogte?

Besteld=besteld, koop=koop, zo gaat het in Nederland. Bij je bestelling had je kunnen overleggen hoe het ding bij je thuis moest komen. Niet als je iets besteld, en pas later, als het klaar is en geleverd kan worden.

Hóe een en ander precies besproken is, welke woorden zijn gebruikt en hoe de toonzetting was, daar ga ik niet op in, om de simpele reden dat we het verhaal hier van één kant horen. Ik heb gewoon het gevoel, maar daar kan ik me in vergissen, dat de emoties aan beide kanten nogal hoog zijn opgelopen.

Het beste is, lijkt mij, als mijn gevoel juist is, de emoties wat te laten zakken en met een dag of twee, drie, nog eens contact op te nemen om te kijken hoe een en ander het beste opgelost kan worden.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Lees je berichten op Vara Kassa......

witte angora

dhc schreef:Lees je berichten op Vara Kassa......
Laat me eens raden, kreeg daar zeker niet zijn/haar zin?

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Nou...daar geeft men tips die ik hier niet lees...

witte angora

Inderdaad, heel andere berichten...

Maar noch daar, noch hier horen we nog iets, vooralsnog.

Elise34

Ongelezen bericht door Elise34 »

Besteld op Facebook? In een webshop ingebouwd in Facebook of gewoon via een berichtje aan iemand? Lijkt mij niet erg officieel allemaal als ik het zo lees.

Gesloten