Dat is meteen ook het zwakke punt van TS, er staat momenteel al een haag op de erfgrens. Dat TS deze niet mooi vind en liever een houten schutting ziet, geeft TS geen recht om zijn buren kosten in rekening te brengen. Er staat immers al een prima afscheiding op de erfgrens.alfatrion schreef:Als ik het een en ander in context plaats, dan denk ik aan een eenvoudige schutting, een eenvoudige stenenmuur, een eenvoudige haag, ect.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Schuting zetten buren betalen niet mee
Re: Schuting zetten buren betalen niet mee
ik betaal ook niet mee
ik laat me door de buren toch niet op kosten jagen
bovendien heb ik een knappe buurvrouw
vooral in de zomer als ze zont in haar bikini
ik laat me door de buren toch niet op kosten jagen
bovendien heb ik een knappe buurvrouw
vooral in de zomer als ze zont in haar bikini
Kan wel zijn, maar op eigen grond mag TS rustig een schutting neerzetten, wel op eigen kosten.Er staat immers al een prima afscheiding op de erfgrens.
@ciske
Uiteraard mag TS op zijn eigen grond gewoon een schutting neerzetten die voldoet aan de regelgeving. Het ging hier om de discussie of de buren verplicht mee moeten betalen of niet.
Uiteraard mag TS op zijn eigen grond gewoon een schutting neerzetten die voldoet aan de regelgeving. Het ging hier om de discussie of de buren verplicht mee moeten betalen of niet.
ik zie niet op welke grond ik verplicht zou kunnen worden om mee te betalen aan de wensen van mijn burenwiseger schreef:@ciske
denk je eens in
de buren willen een schutting van 2 meter
dan zou ik mee moeten betalen
ik vind die schutting van 2 meter maar niks en laat hem afbreken en zet een nieuwe muur neer van 1 meter
daar mogen dan de buren aan meebetalen
volgens mij gaat dit niet werken
-
Schutting is geplaatst dan maar helemaal voor eigen rekening
mischien dat de buren nu wel lachen ach ja het was me het waard
het is nu weer een echte afscheiding de haag was niet alles meer na dik 30 jaar dienst te hebben gedaan
ik heb nu me privacy en de buren hebben het gratis en zijn ook nog is voor niks medeeigenaar geworden van de schutting
want zo dat ik kon zien en lezen ook al heb ik hem betaald en zet het op de erfafscheiding dan zijn hun automatisch ook eigenaar
maar goed het was me wel waard
het is nu weer een echte afscheiding de haag was niet alles meer na dik 30 jaar dienst te hebben gedaan
ik heb nu me privacy en de buren hebben het gratis en zijn ook nog is voor niks medeeigenaar geworden van de schutting
want zo dat ik kon zien en lezen ook al heb ik hem betaald en zet het op de erfafscheiding dan zijn hun automatisch ook eigenaar
Als je de schutting op de erfscheiding gezet hebt dan zijn hun automatisch mede eigenaar, maar datpoppetje1969 schreef:Schutting is geplaatst dan maar helemaal voor eigen rekening
is jou keuze geweest.
Wat belangrijk is dat jij je privacy hebt en jij er dus erg van kan genieten, dat is het waarschijnlijk wel waard.
Wat belangrijk is dat jij je privacy hebt en jij er dus erg van kan genieten, dat is het waarschijnlijk wel waard.
Dat is heel belangrijk, maar volgens mij is het zo dat als TS weggaat , hij de schutting weg kan/mag halen.