LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wanprestatie door Graszodenleggen.nl

Alles over onderhouden van de tuin, hoveniersbedrijven etc.
Dikdik
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 sep 2011 20:44

wanprestatie door Graszodenleggen.nl

Ongelezen bericht door Dikdik »

Ik heb vorige week bij http://www.graszodenleggen.nl 25m2 gras besteld. Daarop kreeg ik geen reactie, maar ik was ook iets te laat voor de ronde van de volgende dag. Ik bedacht dat een groter grasveld toch ook mooier zou zijn dus heb ik Graszodenleggen.nl gebeld of het aantal m2 ook naar 40 kon. Na heel veel gedoe kreeg ik via een 06-nummer iemand aan de telefoon, die moest ik 's avonds terugbellen. Dat bleek echter niet te lukken. Dus de volgende ochtend weer gebeld. De aanvulling moest per e-mail worden doorgegeven, voor elf uur (op de website staat twaalf uur) en dan zou alles goedkomen. Van de oorspronkelijke bestelling was nog geen bericht verzonden, ook niet over de aanvullingsmail, die naar [email protected] was gestuurd. Dat was wel een beetje raar, maar goed, de telefonische bereikbaarheid was ook niet best, maar de website http://www.graszodenleggen.nl zag er best professioneel uit. Dus toch maar erop vertrouwd dat alles goed zou komen. De volgende dag was alles halverwege de dag gereed. Meerdere mensen hebben geholpen de tuin legklaar te maken. Vanaf twee uur hebben we gewacht op de aflevering. Toen die om vijf uur nog niet gekomen was is iedereen onverrichterzake naar huis gegaan. Niet zo gek dat ik erg ontevreden ben over Graszodenleggen.nl.

Uiteraard heb ik een klacht gestuurd naar [email protected]. Hoewel daarvan wel netjes een leesbevestiging kwam is daar tot op heden geen reactie op gekomen. Het is werkelijk ongehoord. Graszodenleggen.nl is in ieder geval op dit moment niet een verstandige keus. Ik ben benieuwd of er ook mensen zijn met goede ervaringen met graszodenleggen.nl.

Gesloten