LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bioscoop bezoek !
Tja, dan had je maar uit de tijd van de Batavieren moeten komen (zoals ik); daar kregen we in de pauze een echt strijkorkest. Het hele podium kwam omhoog en of je nu wel of geen liefhebber was van die muziek, je moest het wel aanhoren. En in deze tijd blijken er dan jouw "problemen" te zijn. Kom je wel overheen hoor, of koop een thuisbioscoop. Geen last van knisperende zakken, gehoest, geklets en geen trailers er tussendoor. Die luxe hadden wij toen nog niet.
Re: Bioscoop bezoek !
je kan ook later naar binnen gaan. zeker als het vaste plaatsen zijn is er niets aan de hand.
Re: Bioscoop bezoek !
Ik hoop dat het plaatsen van deze bijdrage goed voor U geweest is, want verder heeft het geen enkel nut. Misschien een klacht indienen bij de bioscoop o.i.d.jklm schreef:Ik ben een fervent bioscoopganger, maar ik erger mij altijd rot aan de trailers die ze laten zien. Ik heb het idee dat de trailers steeds langer worden. Bovendien laten ze vaak het hele verhaal al zien. Dit verpest voor mij het kijken naar de film. Omdat er ook steeds vaker het einde wordt weggegeven.
Ik vind het wel leuk als ze een teaser uitzenden, zodat je geprikkeld wordt en nieuwsgierig wordt, maar ik baal als ze het hele verhaal weggeven.