LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bioscoop pathe rotterdam zuid
-
bioscoop pathe rotterdam zuid
na een weet niet hoeveel jaar naar die bios met 2 vriendinnen
met de bus vanuit ridderkerk naar rotterdam keizerswaard en dan tram 23 naar de bios
we gingen naar de film alles is liefde
op haast het einde van de film was nog 8 min te gaan breek de film was ondertussen haast half 11
om 2 voor 11 ging onze tram terug en we moesten de laatste bus halen naar ridderkerk
na gewacht te hebben kwam er iemand ze probeerde de fil te maken maar wij zaten op hete kolen
om kwart voor 11 stonden wij op en gingen weg de mijnheer van de bios zei mijn chef komt er zo aan
ik zei maak me niet uit ik moet weg anders kan ik dalijk met een taxi naar huis
in de week er na heb ik een brief geschreven aan pathe aan het cor kieboomplein met hoe en wat en tot op vandaag helemaal niks op gehoord vind dit diep triest voor zo`n grote organisatie
en aangezien ik al jaren niet in een bios was geweest de vraag is dat altijd zo knetterhard het geluid schrok me soms helemaal rot
groetjes ineke van vliet
met de bus vanuit ridderkerk naar rotterdam keizerswaard en dan tram 23 naar de bios
op haast het einde van de film was nog 8 min te gaan breek de film was ondertussen haast half 11
om 2 voor 11 ging onze tram terug en we moesten de laatste bus halen naar ridderkerk
na gewacht te hebben kwam er iemand ze probeerde de fil te maken maar wij zaten op hete kolen
om kwart voor 11 stonden wij op en gingen weg de mijnheer van de bios zei mijn chef komt er zo aan
ik zei maak me niet uit ik moet weg anders kan ik dalijk met een taxi naar huis
in de week er na heb ik een brief geschreven aan pathe aan het cor kieboomplein met hoe en wat en tot op vandaag helemaal niks op gehoord vind dit diep triest voor zo`n grote organisatie
en aangezien ik al jaren niet in een bios was geweest de vraag is dat altijd zo knetterhard het geluid schrok me soms helemaal rot
groetjes ineke van vliet
-
Re: bioscoop pathe rotterdam zuid
[Reactie op eerder weggehaald bericht verwijderd door de Moderator] je betaald toch voor een film te zien en niet dat ie breekt en je niet weet hoe het afloopt
ik zou dus als directie 3 vrijkaartjes opsturen
Laatst gewijzigd door Radar op 30 jun 2014 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Reactie op eerder weggehaald bericht verwijderd
Geluid in een bioscoop is altijd harder dan thuis,dat is toch heel logisch lijkt me aangezien ze een grotere ruimte hebben.
Verder is het gewoon overmacht.
Buiten het feit dat moet je gewoon zorgen dat je een alternatief reisplan hebt,voor het geval je eerste plan om wat voor reden niet kan.
Verder is het gewoon overmacht.
Buiten het feit dat moet je gewoon zorgen dat je een alternatief reisplan hebt,voor het geval je eerste plan om wat voor reden niet kan.
Laatst gewijzigd door Radar op 30 jun 2014 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Irrelevante toevoegingen verwijderd
Reden: Irrelevante toevoegingen verwijderd
De bioscoop is niet verantwoordelijk hoe jij bij de bioscoop komt !inekevanvliet schreef:je betaald toch voor een film te zien en niet dat ie breekt en je niet weet hoe het afloopt
Dus als jij de film niet kan afkijken vanwege je vervoer is dat jou probleem en niet
de bioscoop hun probleem.
Draait die film nog steeds? film uit 2007.door inekevanvliet » 25 jan 2014 00:55
na een weet niet hoeveel jaar naar die bios met 2 vriendinnen
Of u bent een beetje laat met de klacht of u bedoelt een andere film zoals mannenliefde.
Alles is liefde te koop op dvd vanaf 1.99 euro kan u hem alsnog thuis afkijken met gedempt geluid.
gr Henk
In Rotterdam is hij wel nieuw hoorfilm uit 2007.
Ha ha, ik ben eens naar een pop concert in A'dam Westergasfabriek geweest. Liep uit! Geweldig concert.
Moest helaas wat eerder weg, anders kon ik de laatste trein niet halen.
Moet ik nou de artiest aansprakelijk stellen als ik was blijven hangen en daardoor mijn trein had gemist?
Moest helaas wat eerder weg, anders kon ik de laatste trein niet halen.
Moet ik nou de artiest aansprakelijk stellen als ik was blijven hangen en daardoor mijn trein had gemist?
Helaas zijn er in de westerse wereld steeds meer mensen die bij een kleine tegenslag meteen over de rooie gaan.
En zelfs in Rotterdam draaide Alles is Liefde een paar jaar geleden. Klagen over anderen en zelf de feiten niet op een rijtje hebben....
En zelfs in Rotterdam draaide Alles is Liefde een paar jaar geleden. Klagen over anderen en zelf de feiten niet op een rijtje hebben....
Nog even wachten en je kunt em downloaden of kijken via internet. Overigens kan een film tegenwoordig niet breken. Alles digitaal, de film staat op een harde schijf met data-protectie. Alleen filmhuizen ed. hebben nog cellululululul-oidinekevanvliet schreef:... en niet dat ie breekt en je niet weet hoe het afloopt...
Dat de film breekt kan gebeuren. Als u daarmee niet het eind kunt zien, kunt u gewoon uw beklag doen bij de dienstdoende operations manager (ik heb nl zelf die bioscoop geopend als manager). U krijgt dan een aantal vrijkaarten (zoveel als de grootte van uw gezelschap) als genoegdoening en vergoeding.
En een film kan nog steeds breken. Er zijn nog steeds maar érg weinig bioscopen die digitale transport mogelijkheden heeft. Pathé is er wel mee bezig maar dit is - naar mijn weten - nog niet geïmplementeerd.
U kunt natuurlijk gewoon even langs gaan en vragen naar de manager. Een redelijk gesprekje biedt vaak wel een oplossing. Niets eisen en gewoon aangeven dat u het jammer vind dat de beleving zo geëindigd is.
Succes!
En een film kan nog steeds breken. Er zijn nog steeds maar érg weinig bioscopen die digitale transport mogelijkheden heeft. Pathé is er wel mee bezig maar dit is - naar mijn weten - nog niet geïmplementeerd.
U kunt natuurlijk gewoon even langs gaan en vragen naar de manager. Een redelijk gesprekje biedt vaak wel een oplossing. Niets eisen en gewoon aangeven dat u het jammer vind dat de beleving zo geëindigd is.
Succes!
-
bagera heb zelfs een brief gestuurd met de kaartjes erbij
totaal niets op gehoord
maakt me ook niet[meer]uit
totaal niets op gehoord
Laatst gewijzigd door Radar op 01 jul 2014 09:56, 1 keer totaal gewijzigd.
inekevanvliet schreef:bagera heb zelfs een brief gestuurd met de kaartjes erbij
totaal niets op gehoord
mooie film:) ?? elke film is te downloaden