LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eventim, tickets apassionata, straft vroege boekers

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
trensen

Eventim, tickets apassionata, straft vroege boekers

Ongelezen bericht door trensen »

afgelopen zondagavond heb ik 4 tickets geboekt , voor 28 december voor ons gezin naar apassionata.
2 jaar geleden waren we ook al een keer geweest en hadden we via de site geboekt. We hadden super plaatsen en een supermiddag, maar we hadden dan ook vroeg geboekt.

Na het boeken bleek dat we een loge kregen die dag dus wilde ik nog een ticket
bijboeken. Op maandag even gebeld met het ticketkantoor. Er bleken nog genoeg plaatsen vrij en ook voor of achter ons.
Perfect dacht ik. 's avonds ging ik boeken dit keer via de plattegrond om te zien waar we zaten en welk tikcet ik erbij moest boeken.
Wat schetst mijn verbazing in de duurste prijsklasse hadden we de slechtste plaatsen gekregen. Op de laatste rij en dan ook nog in een hoek en dat terwijl er op de eerste rij nog genoeg plaatsen vrij waren.
Er waren meer dan 1000 betere plaatsen voorhanden dan onze plaatsen.
Wij dachten dat de computer een fout had gemaakt. Ik heb direct een mail gestuurd. Ik kreeg een automatisch antwoord dat ik binnen 5 dagen een reactie zou krijgen. Dat duurde te lang want dan zouden die tickets op de eerste rij wel weg zijn leek me.
Dus vandaag maar even gebeld om dit op te helderen. Men blijft gewoon glashard beweren dat wij van de computer de beste plaatsen hebben gekregen die op dat moment voor handen waren.
Het is echt niet te geloven.
We hebben kleine kinderen dus 1 kan sowieso niets zien en gaat op schoot zitten. Kost toch ook nog even tegen de 60,00 euro, maar dat weet je en hoort erbij als je met kleine kinderen naar dit soort evenementen gaat.
Inmiddels wordt er gewoon op de betere plaatsen dan ons geboekt het is al 3 dagen later dan onze boeking. De zaal is vrijwel leeg en dat 3 weken voor aanvang dan zou je toch denken dat ze niet op negatieve publicitet zitten te wachten. Straks gaan ze nog korting geven om de zaal een beetje te vullen.
Al die mensen krijgen een betere plaats dan wij, als ze kiezen voor de duurste categorie.
Blijkbaar wil men slechte reclame. Een manager of supervisor kreeg ik niet te spreken.
Erg veel zin in de show van apassionata hebben wij inmiddels niet meer. We hebben wel 245 euro uitgegeven en zitten nu te twijfelen of we dat vijfde ticket nog wel gaan boeken.
het is al duur en dan wordt je ook nog eens belazerd!

Shareena

Re: Eventim, tickets apassionata, straft vroege boekers

Ongelezen bericht door Shareena »

Ik heb dit ook gehad met kaartjes voor een concert... Dit komt omdat op het moment van boeken van jouw kaartjes er nog meer mensen zijn die die kaartjes bestellen. Maar zeg 35% rekent deze niet af waardoor ze op een later tijdstip weer in de verkoop gaan omdat ze dan vervallen als gereserveerd!

Kun je helaas niets aan doen...

Gesloten