LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen coulance bij autoverhuur na overlijden door corona
-
Geen coulance bij autoverhuur na overlijden door corona
Slechte klantenservice van experiment events
mijn schoonvader is overleden aan corona die zou gaan rijden met mijn man maar nu wil mijn man niet meer rijden zonder zijn vader Ook niet voor mijn overleden schoonvader willen ze tot een compromis komen.
Echt niet dat we ons geld terug krijgen hij moet maar met iemand anders regelen om mee te rijden of het mag ook naar iemand anders.
We willen gewoon ons geld terug. Een beetje menselijkheid is toch wel op zijn plaats en begrip.Maar ze hebben trouwens zelf wel 2 keer eerder al afgeblazen (auto stuk)enz en daar moesten wij wel begrip voor hebben
Zou u mij kunnen helpen?
Mvg Sabrina Meerwaldt
mijn schoonvader is overleden aan corona die zou gaan rijden met mijn man maar nu wil mijn man niet meer rijden zonder zijn vader Ook niet voor mijn overleden schoonvader willen ze tot een compromis komen.
Echt niet dat we ons geld terug krijgen hij moet maar met iemand anders regelen om mee te rijden of het mag ook naar iemand anders.
We willen gewoon ons geld terug. Een beetje menselijkheid is toch wel op zijn plaats en begrip.Maar ze hebben trouwens zelf wel 2 keer eerder al afgeblazen (auto stuk)enz en daar moesten wij wel begrip voor hebben
Zou u mij kunnen helpen?
Mvg Sabrina Meerwaldt
Laatst gewijzigd door Radar op 08 aug 2020 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel door moderatie verduidelijkt
Reden: titel door moderatie verduidelijkt
Re: Geen coulance bij autoverhuur na overlijden door corona
Wie is de u? De redactie van het programma is hier niet actief.
Wie heeft er nu een auto gekocht?
Het gaat om autohuur voor een event ....
Laatst gewijzigd door omega19 op 08 aug 2020 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Wie heeft de auto gehuurd, uw man of uw schoonvader? Als het uw man is, dan is er geen wettelijke reden om te annuleren. Uw man kan immers nog gewoon rijden. Dat hij niet meer wil is geen reden om te annuleren. De reden waarom er wel of niet gereden gaat worden is niet van belang.
Menselijkheid is geen recht en al helemaal geen reden waarom de andere partij geld zou moeten mislopen.
Heel hard wellicht, maar zo zit het wel.
Menselijkheid is geen recht en al helemaal geen reden waarom de andere partij geld zou moeten mislopen.
Heel hard wellicht, maar zo zit het wel.
kuklos
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Als de vader van je man is overleden begrijp ik helemaal dat hij nu geen zin heeft in een toertochtje met een Lamborghini of Mecerdes AMG. Laat gaan, er zijn dan nu belangrijkere dingen om je op te focussen dan deze 100 of 150 euro.
Overigens zal het bedrijf het ook moeilijk hebben omdat ze vanwege Corona weinig inkomsten genereren.
Overigens zal het bedrijf het ook moeilijk hebben omdat ze vanwege Corona weinig inkomsten genereren.
-
Ik vindt 100 -150 euro veel gaat. Als het om een paar 10 was gegaan had het misschien nog gekund
Maar wie heeft het huurcontract nou op naam staan, dat is véél belangrijker. Je man, zijn vader of misschien nog iemand anders ?
kuklos
vindt dit leuk
Maar dat geld was toch al uitgegeven?
-
Misschien lees ik het niet goed, maar in de titel staat toch geen coulance bij autoverhuur ?
Maar tegelijkertijd schrijft u nu : slechte klantenservice van experiment events .
U wilt dus én de auto en ook het event annuleren, maar dat zijn dan n.m.m toch 2 verschillende organisaties?
Bij overlijden van iemand in de 1e graad moet er toch coulance zijn, lijkt mij.
Heeft u een annuleringsverzekering afgesloten?
Er is je al meerdere malen gevraagd wie nu de auto gehuurd heeft, en juist daarop geef je geen antwoord. Terwijl juist dat cruciaal is. Als je schoonvader de auto gehuurd is zal zijn overleden de huur breken. maar als jouw man de auto gehuurd heeft dan is er gewoon een geldig contract. En heb je juridisch geen poot om op te staan.sabrinameerwaldt1984 schreef: ↑07 aug 2020 20:57We willen gewoon ons geld terug. Een beetje menselijkheid is toch wel op zijn plaats en begrip.
Jullie tegemoet komen is iets wat ze mogen, niet iets wat ze moeten.
Zaken kunnen stuk gaan en jullie hebben vervolgens een andere datum voorgeschoteld gekregen. Doch, dit biedt wellicht wel een opening. Let op, wellicht zou ik vetgedrukt en met hoofdletters moeten schrijven.sabrinameerwaldt1984 schreef: ↑07 aug 2020 20:57Maar ze hebben trouwens zelf wel 2 keer eerder al afgeblazen (auto stuk)enz en daar moesten wij wel begrip voor hebben
De vraag is wanneer de boeking is gedaan, voor welke datum en hoe jouw schoonvader er toen medisch aan toe was. Als hij ten tijde van de boeking volledig gezond was, en ten tijde van de eerste afspraak (en wellicht ook de tweede afspraak) ook, maar door het verplaatsen daarvan niet meer kon, kan je dit als argument aanvoeren. Dat zal misschien op meer clementie rekenen dan zoals je je nu opstelt.
Als je hulp van de forumleden wil zal je ook de gestelde vragen moeten beantwoorden. En de belangrijkste is nog steeds wie er geboekt heeft, jouw man of jouw schoonvader. Doch kosten en of je die hoog vindt is niet van belang voor deze discussie.
Jablan
vindt dit leuk
Mijn ervaring, alhoewel die niet zaligmakend is, is dat als de nabestaanden een Akte van Overlijden kunnen tonen er clementie getoond wordt.
In sommige gevallen wordt er doorgevraagd om te bepalen of de overledene had kunnen weten dat hij/zij de reservering niet kon voldoen. Bijvoorbeeld iemand die een dure cruise boekt voor over een jaar en nu al terminaal ziek is.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Voor je dit soort vragen stelt, google even. Dan komt dit bedrijf naar boven. En daaruit blijkt dat het evenement het huren van een dure auto is. Dus geen twee bedrijven.moederslink schreef: ↑08 aug 2020 13:53Misschien lees ik het niet goed, maar in de titel staat toch geen coulance bij autoverhuur ?
Maar tegelijkertijd schrijft u nu : slechte klantenservice van experiment events .
U wilt dus én de auto en ook het event annuleren, maar dat zijn dan n.m.m toch 2 verschillende organisaties?
Bij overlijden van iemand in de 1e graad moet er toch coulance zijn, lijkt mij.
Heeft u een annuleringsverzekering afgesloten?
moederslink
vindt dit leuk
-
Thnx, zover was ik ( nog ) niet , maar " moeder het is ook zo heet ! "kuklos schreef: ↑08 aug 2020 15:18Voor je dit soort vragen stelt, google even. Dan komt dit bedrijf naar boven. En daaruit blijkt dat het evenement het huren van een dure auto is. Dus geen twee bedrijven.
kuklos
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Rotsituatie natuurlijk, maar coulance is geen recht, maar een gunst. Verleent een bedrijf die gunst niet, is dat hun goed recht.
Komkommertijd
, kuklos
en Brahms
vinden dit leuk