LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hippe taartjes/ traffic control

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
H. Brouwer

Hippe taartjes/ traffic control

Ongelezen bericht door H. Brouwer »

Een tijd terug heb ik via vakantieveilingen 2 bonnen gewonnen (€20 per stuk) voor een taartworkshop. Dit leek mij leuk om samen met een vriendin te doen. Bij het reserveren bleek al ineens dat er €20 PER BON bij kwam om te reserveren. Helaas hield het daar niet bij op. Na het kiezen van een datum dachten wij dat het geregeld was, maar toen kwam er ineens naar voren dat ik nog eens €20 moest betalen PER BON vanwege avond-/weekendtoeslag. Dat vind ik nogal veel geld, dus ging ik op zoek naar een andere datum. Beetje vreemd was dat ze ALLEEN in de avond en in het weekend workshops aanboden. Daar heb ik over gebeld omdat ik dat nogal vreemd vond. Toen hebben zij gezegd dat ik dan van 1 bon de avond-/weekendtoeslag niet hoefde te betalen en dat ik ook van 1 bon de reserveringskosten niet hoefde te betalen.
Ik blij, zij blij. NIET DUS. En tijdje later kreeg ik ineens een mail dat de workshop niet doorging omdat er te weinig mensen waren(?). Jammer, helaas, maar ik kreeg een nieuw 'nummer' waarmee ik kon boeken. Prima. Een tijd later wil ik de bon opnieuw boeken. Moet ik ineens alsnog de reserveringskosten en avond-/weekendtoeslag betalen terwijl ze nog steeds alleen in de avond en ik het weekend workshops aanboden. Wéér gebeld, en nu hoefde ik dan niet avond-/weekendtoeslag te betalen, maar wel de reserveringskosten! Dus dat heb ik met mn goede gedrag maar gedaan, in de hoop dat het nu eindelijk goed geregeld zou worden. Wederom ging datum ook niet door vanwege een bepaalde reden(?!?!).

Na die keer begon ik het al een beetje zat te raken, maargoed, ik had inmiddels al zoveel geld uit gegeven aan die bonnen dat ik nu toch onderhand ook wel die taartworkshop echt wilde doen.
Toch nog een keer geboekt. Op 9 november 2013. Mijn 2e bon kon ik echter niet op die datum boeken. Dus ik heb gebeld naar hun of ik toch die reservering kon maken. Zij zou dat voor mij regelen. Ik kreeg niet gelijk, maar 2 dagen daarna een bevestigingsmail. Door alle drukte heb ik die vrij snel weggeklikt (oke mijn schuld, maar ik dacht dat die mevrouw dat wel goed had gedaan. Door de telefoon klopte alle info die ze zei en ik heb het haar meerdere malen laten herhalen!!). Helaas, toen ik in de bevestigsmail keek, stond er een hele verkeerde datum. Opeens had ik dus een reservering op 9 november en op 19 november?!! Daar weer over gebeld, waarnaar zij eigenlijk best boos op mij werden terwijl de fout toch bij hun lag. Maar hoe verlegen dat ik dan ook meestal ben, nu was ik het zat en heb een nieuwe bon geeist (ik had misschien beter me geld kunnen terug eisen). Deze bon heb ik gekregen uiteindelijk en die wilde ik gaan boeken, maar toen kreeg ik jammer genoeg nog veel meer berichten te lezen over hippe taartjes en over traffic control!

Ze zijn allemaal ook niet meer te bereiken, dus ik heb ook geen idee wat ik moet doen. Inmiddels heb ik aan alle reserveringskosten, avond-/weekendtoeslag en het geld voor de bonnen zelf, al wel €100,- uitgegeven. Dit vind ik toch een hoop geld voor iets wat je niet krijgt!!

henk51

Re: Hippe taartjes/ traffic control

Ongelezen bericht door henk51 »

TS schreef:
Ze zijn allemaal ook niet meer te bereiken, dus ik heb ook geen idee wat ik moet doen. Inmiddels heb ik aan alle reserveringskosten, avond-/weekendtoeslag en het geld voor de bonnen zelf, al wel €100,- uitgegeven. Dit vind ik toch een hoop geld voor iets wat je niet krijgt!!
Klopt ze zijn failliet gegaan begin december.
Is volop in het nieuws geweest en ook in consumenten programma's
Vakantieveilingen heeft in een van deze programma's een oplossing geboden zie ook hun site.
Echter heeft u een probleem een gedeelte kan u waarschijnlijk via vakantieveilingen terug krijgen,echter alles wat u rechtstreeks aan Traffic control heeft betaald ziet u waarschijnlijk niet meer terug.U moet u daarvoor melden bij de curator en staat dan achteraan in de rij schuldeiseres.

Van site vakantieveilingen:
Al gereserveerd bij Traffic Control / Experience Gifts/Hippe Taartjes/Vliegles.nl?
Had je al gereserveerd voor een bepaalde datum? Stuur ons dan even via onderstaande formulier bij "Stel je vraag" een bericht en noem daarin de volgende dingen:

- waardebonnummer van de waardebon waarmee je hebt gereserveerd
- e-mailadres waarop we je kunnen bereiken

Direct aan Traffic Control / Experience Gifts betaald/Hippe Taartjes/Vliegles.nl?
Als je bedragen direct aan Traffic Control / Experience Gifts/Hippe Taartjes of Vliegles.nl i.p.v. Valantieveilingen.nl hebt betaald, neem dan contact op met de curator.
gr Henk

Gesloten