LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kaartverkoop Soldaat van Oranje bij Seetickets

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Guusje1960

kaartverkoop Soldaat van Oranje bij Seetickets

Ongelezen bericht door Guusje1960 »

Afgelopen kerst ging een lang gekoesterde droom in vervulling, kaarten voor Soldaat van Oranje gekregen! Helaas blijkt dat we, twee van de drie, op de aangegeven datum (4 juni 2014!) niet kunnen. De gever had gelukkig een annuleringsverzekering afgesloten, dus ik dacht dat het simpel zou zijn om de kaarten om te ruilen voor een andere datum. Vanochtend vol goede moed Seetickets gebeld (€0,75 p/m!) om de kaarten te ruilen. Nu blijkt dit niet mogelijk, Seetickets ruilt geen kaarten, ook al is de voorstelling die wij bezoeken een half jaar weg ... Ook heeft de annuleringsverzekering geen enkele zin, deze geldt alleen voor ziekenhuisopnamen, ernstige ziekten en/of overlijden. Op mijn argument dat ik niet wilde annuleren, maar de datum verzetten, kreeg ik wederom te horen dat er geen kaarten mogen worden omgeruild. Vervolgens naar de Europeesche Verzekeringen gebeld, waar ik hetzelfde te horen kreeg. Jammer, geen ruiling dus gewoon je geld kwijt! Voor totaal € 213,25 (tickets, annuleringsverzekering en parkeerkaart) gaat onze goede gever het schip in! Ik vraag me af of dit allemaal zo maar kan en of er mensen zijn die dezelfde ervaring hebben.
Overigens kun je nergens anders kaarten kopen voor SvO als bij Seetickets!

Annikaatje

Re: kaartverkoop Soldaat van Oranje bij Seetickets

Ongelezen bericht door Annikaatje »

Misschien heel flauw hoor, maar als u zo graag naar de voorstelling wilt, kunt u dan uw afspraak op 4 juni niet afzeggen/verplaatsen?

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Kaartjes verkopen aan een ander ( voor iets lagere prijs ) en zelf nieuwe kopen op wel geschikte datum?

Regggy

Ongelezen bericht door Regggy »

Guusje1960 schreef:Afgelopen kerst ging een lang gekoesterde droom in vervulling, kaarten voor Soldaat van Oranje gekregen! Helaas blijkt dat we, twee van de drie, op de aangegeven datum (4 juni 2014!) niet kunnen. De gever had gelukkig een annuleringsverzekering afgesloten, dus ik dacht dat het simpel zou zijn om de kaarten om te ruilen voor een andere datum. Vanochtend vol goede moed Seetickets gebeld (€0,75 p/m!) om de kaarten te ruilen. Nu blijkt dit niet mogelijk, Seetickets ruilt geen kaarten, ook al is de voorstelling die wij bezoeken een half jaar weg ... Ook heeft de annuleringsverzekering geen enkele zin, deze geldt alleen voor ziekenhuisopnamen, ernstige ziekten en/of overlijden. Op mijn argument dat ik niet wilde annuleren, maar de datum verzetten, kreeg ik wederom te horen dat er geen kaarten mogen worden omgeruild. Vervolgens naar de Europeesche Verzekeringen gebeld, waar ik hetzelfde te horen kreeg. Jammer, geen ruiling dus gewoon je geld kwijt! Voor totaal € 213,25 (tickets, annuleringsverzekering en parkeerkaart) gaat onze goede gever het schip in! Ik vraag me af of dit allemaal zo maar kan en of er mensen zijn die dezelfde ervaring hebben.
Overigens kun je nergens anders kaarten kopen voor SvO als bij Seetickets!
Kwestie van inlezen. Een annuleringsverzekering geld nooit voor dit soort dingen. Mocht de gever niet zeker zijn van de datum, had hij ook een cadeaubon kunnen geven en zo het risico kunnen vermijden. Niet altijd de schuld op bedrijven steken, erg jammer

Getwei1s

Ongelezen bericht door Getwei1s »

Ik heb dezelfde ervaring! ik vind het ook vreemd en erg klantonvriendelijk dat je niet van datum kunt veranderen, het is toch een hoop geld en meestal boek je een dergelijk byzonder evenement lang van te voren. Er is ook geen enkele vorm van medewerking te bespeuren, bv bij de schouwburg in mijn stad heeft aan hun eigen site een pagina gekoppeld waar je je kaarten te koop aan kunt bieden of kunt ruilen van datum.
En juist omdat je alleen bij hen kunt boeken kunnen ze dergelijke voorwaarden stellen, ze maken mi misbruik van deze monopoly positie.
Nu rest mij alleen nog de mogelijkheid om op zoek te gaan naar een koper voor mijn 4 kaarten, dus als iemand nog kaarten zoekt voor 20 juni warhorse, mail me even! [email protected]
Ik ga zelf niet meer op een andere datum boeken, ik wil nooit meer via Seetickets kaarten kopen!

Annikaatje

Ongelezen bericht door Annikaatje »

Ik snap hier niets van.

U zegt: "het is toch een hoop geld en meestal boek je een dergelijk bijzonder evenement lang van tevoren". Maar waarom boekt u dan in vredesnaam op een datum waarop u niet kan?!

mika21

Ongelezen bericht door mika21 »

Voorwaarden die ik kon vinden:
4.3 Een reservering is voor de Cliënt onherroepelijk. Het is niet mogelijk om ten aanzien van voorlopige reserveringen of tot stand gekomen Overeenkomsten wijzigingen aan te brengen. Annuleren van de Overeenkomst is alleen mogelijk op grond van een afgesloten Annuleringsverzekering onder de voorwaarden van Europeesche Verzekeringen, zoals nader omschreven in de op de Annuleringsverzekering van toepassing zijnde Algemene Voorwaarden van Europeesche Verzekeringen. Annuleringen dienen te allen tijde, al dan niet na doorverwijzing door SEE, door de Cliënt te worden ingediend bij Europeesche Verzekeringen
Dit zijn de voorwaarden van deze organisatie, jammer maar helaas.

Maar ik snap nog steeds niet dat u een evenement heeft geboekt waarvan u nu al weet dat u niet kunt!
Die andere afspraak: kan die nu echt niet verzet worden???? Of gelden daar dezelfde voorwaarden voor :D

Gesloten