| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KAMM Brasserie in Alkmaar: bijbetalen voor Baquette en Kadet
KAMM Brasserie in Alkmaar: bijbetalen voor Baquette en Kadet
Lunchen bij KAMM Brasserie in Alkmaar op de Noorderkade. We bestellen van de menukaart onder het hoofdstuk broodjes : 1 Hamburger en 1/2 rookworst.
Later blijkt op de rekening nog 2x €0,30 te zijn bijgeboekt voor de Kadet en de Baquette waarop de rookworst resp. de Hamburger gedrapeerd lagen.
Kan dat? Mag dat? Als je op de menukaart onder broodjes e.d. een hamburger besteld, mag dan extra voor het broodje gerekend worden?
Later blijkt op de rekening nog 2x €0,30 te zijn bijgeboekt voor de Kadet en de Baquette waarop de rookworst resp. de Hamburger gedrapeerd lagen.
Kan dat? Mag dat? Als je op de menukaart onder broodjes e.d. een hamburger besteld, mag dan extra voor het broodje gerekend worden?
Re: KAMM Brasserie in Alkmaar: bijbetalen voor Baquette en Kadet
Misschien stond er op de kaart nog klein geschreven, dat je dit apart moest betalen.
Blijkbaar staat er 1 Hamburger en niet een Broodje Hamburger, dan is het natuurlijk verwarrend!
Blijkbaar staat er 1 Hamburger en niet een Broodje Hamburger, dan is het natuurlijk verwarrend!
Fiesiekus schreef:bestellen van de menukaart onder het hoofdstuk broodjes : 1 Hamburger en 1/2 rookworst.
Dat stond er niet apart bij vermeld. De truc is dus dat onder het kopje "warme broodjes e.d." een hamburger vermeldt, zonder "broodje".
Overigens was de bediening niet heel happig om mij de bon te geven; pas na 2x vragen kreeg ik die bon. Wellicht voelt men ook wel dat 't dubieus is.
Overigens was de bediening niet heel happig om mij de bon te geven; pas na 2x vragen kreeg ik die bon. Wellicht voelt men ook wel dat 't dubieus is.
-
Tis weer bijzonder
En dat mag dus niet.Fiesiekus schreef:Dat stond er niet apart bij vermeld. De truc is dus dat onder het kopje "warme broodjes e.d." een hamburger vermeldt, zonder "broodje".
Zie Wet Oneerlijke Handelspraktijken.
Bedankt. Ik heb bij Consuwijzer inmiddels een klacht over de gang van zaken ingediend.
Stond er ook een prijs voor 1 broodje op de kaart, of weet je dit niet?Fiesiekus schreef:Dat stond er niet apart bij vermeld. De truc is dus dat onder het kopje "warme broodjes e.d." een hamburger vermeldt, zonder "broodje".
Nee, er stonden alleen complete broodjes/lunche's/menu's. Met als prijs dus de prijs zoals op de bon. Op de bon nog het broodje er extra bij.
Dit kan, vaak betaal je extra voor een ander soort brood dan gewone boterhammen.
Die keuze is ons niet geboden.
Dan klopt er iets niet.
Meestal staat er onderaan de kaart dat er een meerprijs is voor ander brood dan gewone boterhammen.
Als dat nergens staat hoef je ook niks bij te betalen.
Meestal staat er onderaan de kaart dat er een meerprijs is voor ander brood dan gewone boterhammen.
Als dat nergens staat hoef je ook niks bij te betalen.
Dat is jammer, als het zo is als je beschrijft, want dan had ik het niet betaald!Fiesiekus schreef:Nee, er stonden alleen complete broodjes/lunche's/menu's. Met als prijs dus de prijs zoals op de bon. Op de bon nog het broodje er extra bij.
Ik kreeg de bon pas na betalen, toen ik er 2x om vroeg.