Een paar keer heen en weer gebeld/gemaild, daarna een tijd niks gehoord. Uiteindelijk heb ik weer gemaild krijg ik het volgende terug:
Ik vind het jammer dat het zo gelopen is. Eerst werd er positief op gereageerd dat ze er wat aan zouden gaan doen. Dat nu de schuld naar de verzekeraar gaat, omdat hij niet wil vergoeden vind ik minder excuus. Het was gewoon een normaal (nieuw) jurkje en door de staat van de kruk is hij beschadigd. Het lijkt me dat er op een trouw/feestlocatie iedereen nieuwe jurkjes aan heeft?! Daarom lijkt het mij een kleine moeite om dit te vergoeden.Wij hebben daar werk van gemaakt, maar helaas doet de verzekering vervelend over het eigen risico, en de gevoeligheid van de stof, zij dragen vragen aan waar wij van denken! Wat moeten we daarmee!
Sorry het is al best weer een hele poos geleden, wij zijn daarna niet verder daar meer op in gegaan.
Heeft iemand hier ervaring mee? Wat vinden jullie?