LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Madurodam by light

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
peet71

Madurodam by light

Ongelezen bericht door peet71 »

Hallo allemaal,

Op maandag 28 december ben ik met mijn vriendin s avonds naar Madurodam at night geweest.
Wij belde Madurodam rond 18:00 uur op, om te vragen, of er we moesten reserveren, de mevrouw aan de telefoon ze dat dit niet nodig was.
en het spektakel over ene half uur zou beginnen
Op zich is dit geen verkeerde informatie, het zou alleen beter zijn geweest als die mevrouw ons had verteld dat Madurodam by lightâ het niet waar is om de volledige entree prijs van 2 maal 14,50 te betalen.
op de website van madurodam word gesproken over een spectaculaire show.
de show was zo spectaculair dat meerdere bezoeker vroegtijdig vertrokken en niet eens konden opbrengen om 20 minuten te blijven staan, ook werd er tijdens de show aan medewerkers van Madorudam gevraagd wanneer de show zou beginnen.
Inmiddels heb ik een email gestuurd aan Madurodam, maar is de directeur van mening dat de website geen verkeerd beeld geeft de show.
zijn er meer mensen die Madordam bij light hebben gezien ?
en wat is uw mening ?

ronald g

Re: Madurodam by light

Ongelezen bericht door ronald g »

Madurodam is een tentoonstelling waar je zowiezo maar éénmaal in je leven naar toegaat, want het is niets wordt ook niets en verwacht ook niets, je moet wel uit Japan komen om het leuk te vinden.

witte angora

Re: Madurodam by light

Ongelezen bericht door witte angora »

ronald g schreef:Madurodam is een tentoonstelling waar je zowiezo maar éénmaal in je leven naar toegaat, want het is niets wordt ook niets en verwacht ook niets, je moet wel uit Japan komen om het leuk te vinden.
Ik vond Legoland in Denemarken leuker eerlijk gezegd.

Gesloten