LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mulder Sport Zoetermeer

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
phunt

Mulder Sport Zoetermeer

Ongelezen bericht door phunt »

Beste mensen,

Begin dit jaar besloot mijn vriendin om wat sportiever te worden en te gaan fitnessen bij Mulder Sport in Zoetermeer. Aangezien ze haar opleiding echter bovengemiddeld serieus neemt steekt ze met name in de proefwerkweken dusdanig veel tijd dat ze van tevoren wist de ene maand wel te kunnen fitnessen en de andere maand niet. Bij het aangaan van de overeenkomst heeft ze geinformeerd naar de mogelijkheden om per maand te kunnen betalen, met het oog op het bovenstaande. Een en ander is blijkt achteraf echter niet geheel duidelijk te zijn overgekomen. Mijn vriendin woont 7 jaar in Nederland en het kan natuurlijk zijn dat er bij een van beide partijen een spraakverwarring is ontstaan waardoor we uiteindelijk toch rekeningen kregen voor de maanden dat zij de sportschool niet heeft bezocht. Achteraf blijkt dat inderdaad te kloppen conform de voorwaarden, maar als je zoiets vraagt aan een medewerker, dan zou je toch denken te kunnen vertrouwen op de verkregen informatie, nietwaar?

Vervolgens wordt in alle toonaarden ontkend dat er iets dergelijks is gezegd door de bewuste medewerker. Zowel persoonlijk als via de telefoon. Feitelijk gaat het er ook niet om wat er gezegd is, maar om het feit dat er sprake is van een misverstand. Hoe het ook zij, Mulder Sport is totaal niet geinteresseerd in dit probleem. Het enige wat zij willen is dat we maar blijven betalen, want door deze vervelende gang van zaken waren we ook nog eens net te laat met opzeggen waardoor we nog eens 3 maanden konden betalen en dat is eigenlijk het zuurste van het hele verhaal.

Brief na brief verstuurd, al dan niet aangetekend, maar Mulder Sport kan louter antwoorden met rekeningen, iets wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt.

De feiten op een rijtje :

1. In eerste instantie is (onbewust) foutieve informatie vertrekt, al dan niet als gevolg van een spraakverwarring
2. Telefonisch alsmede persoonlijk wordt ons verhaal als onwaar bestempeld (kortom, we liegen?)
3. Brieven worden steevast beantwoord met een nieuwe rekening
4. Als gevolg van deze vervelende gang van zaken mogen we doodleuk 100 euro extra betalen

Conclusie: Mulder Sport is blijkbaar niet geïnteresseerd in dergelijke problemen. Klanten zijn slechts goed om geld in het laatje te brengen en als er problemen zijn dan heb je inderdaad een probleem, want dan mag je betalen en wegwezen, tevreden of niet...

Jammer hoor.......

Met vriendelijke groet,

Peter Hunt
Zoetermeer

Dilbert29

Re: Mulder Sport Zoetermeer

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Achteraf blijkt dat inderdaad te kloppen conform de voorwaarden, maar als je zoiets vraagt aan een medewerker, dan zou je toch denken te kunnen vertrouwen op de verkregen informatie, nietwaar?
Het klopt conform de voorwaarden, misschien was de medewerker niet helemaal op de hoogte of verkeerd ingelicht of heeft hij inderdaad verkeerd begrepen wat er bedoeld is.

Doet er ook niet toe, als het klopt volgens de voorwaarden, vrees ik dat je er weinig tegen kunt beginnen. Ik neem aan dat je vriendin getekend heeft voor deze voorwaarden? Dan stem je er dus ook mee in dat ze uitgevoerd worden.

Gesloten