LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Niet kunnen inleveren cadeaubon

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
BoesB

Niet kunnen inleveren cadeaubon

Ongelezen bericht door BoesB »

Wij hebben van een kennis een cadeaubon van euro 150,- gekregen van wellness resort De Zwaluwhoeve in Hierden bij Harderwijk. Wij willen dit graag verzilveren tijdens eerste Kerstdag maar naar nu blijkt nemen zij GEEN cadeaubonnen in. Gevraagd naar een reactie krgen wij alleen te horen, en dus nogmaals, dat ze dat niet innamen. Een 2e reactie gevraagd naar het waarom van dit besluit gaf verder geen duidelijke info.
Is het rechtsgeldig van de Zwaluwhoeve om zo'n (dik betaalde) bon te weigeren?

jor

Re: Niet kunnen inleveren cadeaubon

Ongelezen bericht door jor »

BoesB schreef:Wij hebben van een kennis een cadeaubon van euro 150,- gekregen van wellness resort De Zwaluwhoeve in Hierden bij Harderwijk. Wij willen dit graag verzilveren tijdens eerste Kerstdag maar naar nu blijkt nemen zij GEEN cadeaubonnen in. Gevraagd naar een reactie krgen wij alleen te horen, en dus nogmaals, dat ze dat niet innamen. Een 2e reactie gevraagd naar het waarom van dit besluit gaf verder geen duidelijke info.
Is het rechtsgeldig van de Zwaluwhoeve om zo'n (dik betaalde) bon te weigeren?
Misschien alleen niet tijdens de kerstdagen? Anders is het natuurlijk onrecht om bonnen uit geven die vervolgens niet verzilverd kunnen worden.Ik heb weleens een soort hotelbon gehad die niet tijdens feestdagen mocht worden geint maar dat stond er ook bij.

BoesB

Ongelezen bericht door BoesB »

Klopt. Ze nemen de bon niet in tijdens de kerstdagen. Er staat daar op de bon echter helemaal niets van vermeld.

jor

Ongelezen bericht door jor »

BoesB schreef:Klopt. Ze nemen de bon niet in tijdens de kerstdagen. Er staat daar op de bon echter helemaal niets van vermeld.
Dat dacht ik wel,het hoeft niet op de bon te staan maar wel in de voorwaarden die samengaan met die bon.Het is een nare ervaring maar met de kerstdagen zitten dit soort hotels 100% vol en gaan dus geen korting verlenen.Het blijft niet netjes en als het niet in de voorwaarden van die bon staan ook nog eens fout! Ik vond dit...
http://www.zwaluwhoeve.nl/cadeaubonnen. ... type=aktie

Als het niet op de bon staat en nergens anders beschreven word lijkt het bedrijf fout te zitten.

danstoko.nl

Ongelezen bericht door danstoko.nl »

Je kan beter zowiezo niet naar de zwaluwhoeve gaan.
Er zijn wel een hoop dingen te doen maar alles is vrij klein daarnaast is het er zo druk dat je je kont niet kan keren.

teminste dat is mijn ervaring ik ben er 1x geweest en hoef er nooit meer heen krijg ik het voor niks.

Gesloten