LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onlineticketschop

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Piani

Onlineticketschop

Ongelezen bericht door Piani »

Ik heb op 10 october 2014 2 kaartjes besteld voor de Ladies of Soul. Voor deze kaarttjes heb ik totaal €153,00 betaald. waarvan €15,00 reserveringskosten. Nu heb ik op 31 januari 2015 een mail gekregen met een koppeling voor de kaarten te downloaden. Nu zag ik tot mijn verbazing dat wij kaarten hebben gekregen op een andere klant naam. Daarbij was ik met stomheid geslagen dat de het kaartjes waren met de prijs van €34,00. Nu zijn wij afgelopen zaterdag 14 februari geweest. Het concert was geweldig maar de plaatsen waren ronduit zeer slecht. Wij zaten op 3 rijen na met ons hooft aan het plafond. Daarbij keken wij continu tegen de grote speakers aan in de Ziggo dome. Zodat wij zeer weinig zicht hadden op het scherm wat boven het podium hing. Doordat wij bijna tegen het plafond geplaatst waren konden wij de artiesten amper zien. Wij voelen ons zeer opgelicht door Onlineticketshop. En raden iedere persoon aan geen tickets te bestellen bij zo een waardeloos bedrijf als onlineticketshop.
Ik ben zeer ontevreden. Ik heb namelijk nog contact gehad met een waardeloos vrouwelijk persoon deze ik aan de lijn heb gehad, nadat ik gebeld heb. Ik kreeg van haar een zeer wazig antwoord dat dit heel normaal was,en dat zei altijd zo werken. Dit is niet meer goed te maken. Onze avond is naar de vervelend geholpen door deze organisatie Onlineticketshop. Dus mensen let op!!!!!

prem

Re: Onlineticketschop

Ongelezen bericht door prem »

Wist u dan vantevoren niet waar uw plaatsen waren.
Wat is nu de oplichting?

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Zoveelste topic hierover... De oudste is volgens de forum search van 2008. Misschien ook deze maar alvast gaan tellen?

Koop je kaarten bij de officiële punten ofzo.

Piani

Ongelezen bericht door Piani »

prem schreef:Wist u dan vantevoren niet waar uw plaatsen waren.
Wat is nu de oplichting?
Zoals ik aangaf de prijs. Betaald €153,00 En uiteindelijk kaartjes gekregen deze per stuk €34,00 waren. Daarbij meest ongelukkige plaatsen die er maar waren. Bijna tegen het dak aan.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Piani schreef:
Wat is nu de oplichting?
Zoals ik aangaf de prijs. Betaald €153,00 En uiteindelijk kaartjes gekregen deze per stuk €34,00 waren. Daarbij meest ongelukkige plaatsen die er maar waren. Bijna tegen het dak aan.
Die 34 euro was de prijs die U betaald zou hebben bij een officieel verkooppunt. De Onlineticketshop is geen officieel verkooppunt, maar slechts een doorverkoper van tickets die zij zelf gekocht hebben (van anderen). Hun winst is de absurd hoge prijs die U vrijwillig betaald hebt.
Van oplichting is volgens mij geen sprake. U hebt contact gezocht met hun, U bent akkoord gegaan met de prijs (zonder blijkbaar te weten wat u kocht, maar dat is Uw probleem) en hebt de kaartjes ontvangen.

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Piani schreef:
Wat is nu de oplichting?
Waarom? Omdat de officiële verkooppunten goedkoper zijn? Maar daar komen de kaartjes vandaan, en zijn daarna doorverkocht.

Daar kies je toch zelf voor. Wees blij dat je überhaupt kaartjes hebt gekregen. Zijn er genoeg die dokken (en vaak ook nog meer) en niet eens naar de gelegenheid kunnen. Je koos ervoor kaartjes met onbekende positie te kopen, blijkbaar. Dan kan je ook niet gaan klagen over de plaatsing.

Lees anders de 100-ish topics over onlineticketshop. Daar staat genoeg advies herhaald.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Dit topic doet mij denken aan de topics over mensen die op Marktplaats een doorgefokt hondje kopen.

Iets met eigen verantwoordelijkheid?

prem

Ongelezen bericht door prem »

Piani schreef:
Wat is nu de oplichting?
Wat wil je dan..... hun het werk laten doen en dan dezelfde prijs rekenen?
Ze moeten er toch aan verdienen snap je dat niet?

Gesloten