LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pas op met kadobonnen bij SpaSense Geldrop

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Maartster
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 aug 2011 12:31

Pas op met kadobonnen bij SpaSense Geldrop

Ongelezen bericht door Maartster »

We hebben begin januari gebeld met de receptie van SpaSense in Geldrop om een wellness kadobon voor twee personen in te wisselen. Ons is gezegd dat we van harte welkom waren. Bij aankomst in Geldrop bleek SpaSense de bon niet te accepteren omdat de uitgever Cadeaubox failliet was. Vervelend, maar we hebben geklaagd dat we het niet redelijk vinden dat het risico van jurische problemen tussen twee bedrijven bij de consument wordt neergelegd. Uiteindelijk heeft SpaSense zelf besloten om mee te doen en heeft hier ook voordeel van gehad.

De bedrijfsleider was niet bereid tot enige coulance en zei dat we voortaan een kadobon direct bij SpaSense kunnen kopen. Over empatisch vermogen gesproken. En we zien ons volgende keer al aankomen 'Deze kadobon kunnen we niet accepteren want die is verkocht door de heer A. en die werkt hier niet meer'. Vervolgens hebben we gevraagd waarom er bij het telefonisch reserveren niet vermeld is dat de kadobon niet geaccepteerd wordt. Had ons een hoop tijd, geld en ergernis gescheeld. Hier hebben we geen duidelijk antwoord op gekregen.

Bij het verlaten van het pand kwamen we twee mensen tegen en zeiden dat we hoopten dat ze geen kadobon hadden en dat ze die ook niet moesten kopen. De bedrijfsleider kwam ons buiten achterna en vroeg naar onze naam en riep 'SMAAD'. We voelden ons bedreigd en zijn snel vertrokken. We hebben schriftelijk een klacht ingediend bij de overkoepelende organisatie IWR over de behandeling bij SpaSense in Geldrop en een verzoek om vergoeding van de reiskosten. In een schriftelijke reactie zegt een medewerker van afdeling kwaliteitszaken 'de frustratie te begrijpen' maar geen compensatie of vergoeding aan te bieden.

In plaats van een warme sauna dus een koude douche.

Degrelle
Berichten: 113
Lid geworden op: 17 nov 2013 11:11

Re: Pas op met kadobonnen bij SpaSense Geldrop

Ongelezen bericht door Degrelle »

Van de site van cadeaubox:
Op donderdag 16 mei 2013 is Cadeaubox Nederland BV failliet verklaard.
Cadeaubox Nederland was als onafhankelijk bedrijf licentiehouder van de merknaam Cadeaubox in Nederland.

Wij raden mensen aan nu geen Nederlandse Cadeaubox aan te schaffen.
Mensen die een Nederlandse Cadeaubox bezitten kunnen deze op dit moment niet inwisselen.
Wij betreuren de huidige situatie.

Momenteel wordt druk gezocht naar een mogelijke oplossing.
Zodra hierover meer bekend is, zullen we dit communiceren.
Ik snap dat de sauna de bon niet accepteert. Immers zij kunnen deze bon nergens verhalen. Maar als per telefoon al is toegezegd dat bonnen geaccepteerd worden is het een beetje zielig om dan als de klanten komen hierop terug te komen. Maak dan in ieder geval een gebaar.

Maar los daarvan kunt u verder weinig anders als dit bedrijf voor een koude douche nomineren.
Uw bonnen kunt u indienen bij de curator: www.faillissementcadeauboxnederlandbv.nl/‎

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Pas op met kadobonnen bij SpaSense Geldrop

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Schiet vaak niet op met die bonnen, heb laatst een bon gekocht bij vakantieveiling voor sauna, gebeld voor reservering de eerste 2 weken zaten helemaal vol, niet bij de sauna waar TS het over heeft.
Volgende dag terug gebeld of ze nog plaats hebben voor die dag (was in het weekend) ja hoor je kon nog gewoon reserveren dus zonder bon is er dan plotseling wel plaats.

Gesloten