LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pepe tickets

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
cartmaniax

pepe tickets

Ongelezen bericht door cartmaniax »

Mensen kunnen we hier niet iets aan doen of zo?? ik kwam via een link uit bij de site van pepe tickets voor 2 kaarten van hans teeuwen. Ik moest voor deze kaarten 99 euro per stuk betalen, terwijl de normale prijs 27 euro is. Dit terwijl ik 2 maanden van tevoren de kaarten al besteld had, dus de show was nog niet uitverkocht. Ik vind dit toch wel je reinste oplichterij. Je gaat ervanuit dat je via de site een goede betrouwbare link kunt klikken, en dan krijg je een site met deze oplichtingspraktijken. Ik vind het gewoon schandalig dat hier niet op ingehaakt word, zeker gezien de pagina met klachten over pepe tickets meer dan 6!! pagina's is. Misschien een onderwerp voor een evt uitzending???

mvg david

kim558

Re: pepe tickets

Ongelezen bericht door kim558 »

Ik heb tickets gekocht voor het concert van Marco Borsato in het Gelredome op 13 mei as. 2 TICKETS SAMEN €190,-. Het concert is dus morgen, maar nog steeds geen tickets. Al meerdere keren gebeld en gemaild maar ze nemen niet op en reageren helemaal niet op mail. 1 keer is het gelukt om ze te spreken te krijgen maar de beloofde mail met de tickets is er dus niet. Waarschijnlijk zit er voor ons niets anders op dan morgen thuis te blijven. Ben er behoorlijk ziek van!!!!
LET DUS GOED OP, KOOP NOOIT TICKETS BIJ PEPETICKETS!!!
HET ZIJN OPLICHTERS!!!

discoman

Re: pepe tickets

Ongelezen bericht door discoman »

@cartmaniax

Je hebt toch zelf geklikt naar de site van Pepetickets?
In het vervolg gewoon even wat meer klikken en prijzen vergelijken.

Je hebt het zelf gedaan en nu begin je meteen moord en brand te schreeuwen.

Gesloten