LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Phyton in de Efteling

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
audiofreak1
Berichten: 526
Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59

Phyton in de Efteling

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Afgelopen Dinsdag in de Phyton gezeten maar dit was geen pretje meer. Waardeloos ritje gehad door de beugels die het uitzicht beperken en waar je constant met je hoofd tegenaan botst. Sinds de nieuwe karretjes is dit niet leuk meer. Ik was er normaal niet uit te krijgen maar nu ga ik er niet meer in. Meer mensen met deze ervaring?

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Phyton in de Efteling

Ongelezen bericht door karr-2 »

Tsja beter dit als dat je halverwege stil komt te staan en een half uur op de kop hangt of de rest terug kunt gaan lopen. Veiligheid boven alles anders kunnen ze het parrk wel sluiten denk ik.

Voor echte achtbanen ga je ook niet naar de Efteling toe, maar naar voormalig Six Flags in de polder.

jbroeders
Berichten: 129
Lid geworden op: 07 aug 2005 21:32

Re: Phyton in de Efteling

Ongelezen bericht door jbroeders »

Bij mij juist het omgekeerde, in de oude coaches kwam ik regelmatig de attractie uit met nekpijn. Ze rammelden en gaven mij het idee dat ze echt op waren. Deze nieuwe treinen hebben beugels die beter aansluiten op het lichaam, doormiddel van een nieuwe techniek. Als je je lekker terug laat zakken in de stoel klap je niet met je hoofd tussen de beugels, dat is onmogelijk.

Overigens Karr-2: Jouw mening deel ik ook niet. Ik vind de Python nog altijd vele malen leuker dan de meeste achtbanen in Walibi World. Zelfs de door iedereen geroemde Goliath moet zijn meerdere erkennen in de Python naar mijn mening. Enige coaster die uit WWO naar de Efteling mag komen is de houten achtbaan Robin Hood, wat een prachtige baan is dat!

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Phyton in de Efteling

Ongelezen bericht door eeliane »

Vind Walibi World voor de echte achtbaankenners, Efteling is voor de kleintjes. Goliath is fantastisch, in ieder geval wanneer je helemaal voorin zit.

Ivatje
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 jan 2005 17:45

Re: Phyton in de Efteling

Ongelezen bericht door Ivatje »

Phyton vind ik tof!! :D Het duurt alleen te kort... :(

emhdehaas
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 jan 2006 17:06

Re: Phyton in de Efteling

Ongelezen bericht door emhdehaas »

het licht aan de grote van je hoofd
en aan je postuur van de persoon
kleinere mensen zullen er MEER last van hebben dan grote mensen.

De beugels kunnen niet voor iedereen optimaal zitten.

maar ben maar blij dat er beugels in zitten anders waag je je geen ritje denk ik :lol:


Als je echt last hebt van de beugels kun je de volgende keer:
Pegasus, Vogelrok of de NIEUWE vliegende Hollander (zomer 2006) proberen

[email protected]
http://www.eftel-site.nl

-Rocoz-
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 dec 2005 22:20

Re: Phyton in de Efteling

Ongelezen bericht door -Rocoz- »

Dit seizoen zullen de beugels op de Python aangepast worden zodat er minder pijnlijke ritten te beleven zijn. Wellicht goed nieuws voor mensen die er eigenlijk nog wel een keer in willen, maar niet met een kickbox-helm op hun hoofd erin willen!

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Phyton in de Efteling

Ongelezen bericht door Wubo »

Afgelopen opening voor de eerste keer in zo'n 8baan.
en jah, mijn eerste keer gebeurde bij de Efteling.
26 jaar oud :oops:
Maar het was gelukkig rustig dus hoefde niet lang te w88.
Gelijk in het wagentje, en barstte bijna in huilen uit toen ons karretje mee omhooggetrokken werdt.

De eerste ronde, de hele tijd naar de achterkant van het karretje gekeken.
Hmmm.. viel best mee...

Beginners luck, d8 ik, dus kom op nogmaals.

En ja hoor, ik durfde om mij heen te kijken.

Moet zeggen dat ik blij ben dat beide oren nog naar behoren functioneren.
Werd van de ene naar de andere kant geworpen en zat onder de blauwe plekken na afloop.

naja, we zullen maar zeggen beginners luck :roll:

irke
Berichten: 30
Lid geworden op: 19 jul 2005 12:22

Re: Phyton in de Efteling

Ongelezen bericht door irke »

ik ben zelf best klein 1m62 en in de oude karretjes moest ik mijn kop naar voren houden om niet met koppijn eruit te komen omdat door het gerammel mijn kop tegen de zijkanten aanbotste.

ben pas in de nieuwe karretjes geweest en die zaten echt supergoed nergens last van gehad , alleen vind ik de python zelf niet meer zo opwindend als vroeger.

Gesloten