LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Restaurant Havenbinkie Rotterdam

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
N.K.Kerimov

Restaurant Havenbinkie Rotterdam

Ongelezen bericht door N.K.Kerimov »

Op 29 maart 2014 zijn wij - de personeel van onze huisartsenpraktijk met ons 7-en naar het restaurant Havenbinkie te Rotterdam gegaan volgens een reservering voor 10 personen voor een hightea in het Restaurant Havenbinkie en aansluitend een rondvaart op Spido aan de haven.
Bij binnenkomt om 12:15 uur zoals afgesproken was om 12:00 uur, heeft de serveester aan de bar op een zeer onvriendelijke manier ons gezegd:"Jullie moeten echt wachten omdat wij nog niet klaar zijn met de tafels!". Daarna vroeg zij ons of wij gereserveerd hadden. Wij vertelden haar 'ja, voor 10 persoon'. Zij keek naar haar boek en zei ons dat het niet waar is en dat wij slechts voor 4 persoon gereserveerd hadden. Wij hebben haar onze reservering op het papier laten zien. Zij zei dat het niet klopt. Toen kwam er andere serveester, een ook jonge vrouw met langere blonde haren. Zij vroeg ons ook net op zo'n non-chalante manier of wij de reserveringen op mail bevestiging kunnen bewijzen. Ik ging meteen op mijn iphone de bevestigingsmail zoeken en aan haar laten zien. Zij zei weer chagrijnig: "Sorry hoor meneer, ik kan voor jullie op dit moment echt geen 7 plaatsen tafel regelen!". We hadden alle documenten in orde en kwamen net uit Lelystad naar Rotterdam toe voor een personeelsuitje en ook voor het vieren van verjaardag van een van onze collega's. Eindelijk na het smeken en verzoeken ging de langharige serveester mopperend en met een boos gelaat ons naar een hoek te wijzen voor 7 persoonstafel. Ik heb de serveester toen verteld dat een van de collega's vandaag jarig is; zij zei toen oké, we verzinnen daar dan iets leuks bij. Ik was een beetje gerustgesteld voor "het verhoor in het begin", omdat wij alle 7 ons meer bij een politiebureau voelden dan in een restaurant. Het eten was slecht en oud, bestekset en boorden waren vies en niet goed gewassen. Tot het einde kwam die serveester met "de leuke ideeën" niet meer terug. Bij het afrekenen sprak ik haar aan over haar "beloofte" en toen was zij boos op mij omdat ik haar iets vroeg "buiten haar werkzaamheden". Zij zei op het einde:"Sorry hoor, maar ik heb hier geen vuurwerk voor jullie". Bij het weggaan alle 2 serveesters keken niet naar onze kant aan en gaven ze beide geen gehoor aan ons alle 7 op onze gedagzegging. Toen een van onze vrouwelijke collega's de kortharige serveester met een tatoo op haar arm vroeg, waar en hoe wij aan de Spido boot mogen kunnen komen, beantwoordde zij zeer non-chalant:"Wij hebben daar niets mee te maken en jullie moeten dat aan de mensen op de straat vragen".
Dit is belachelijk! Ons uitje en verjaardag is erg verpest door het personeel van het restaurant welk zeer onfatsoenlijk en onprofessioneel tegen ons alle 7 deed. Dit kan toch niet?!

tenormin

Re: Restaurant Havenbinkie Rotterdam

Ongelezen bericht door tenormin »

N.K.Kerimov schreef:Op 29 maart 2014 zijn wij - de personeel van onze huisartsenpraktijk met ons 7-en naar het restaurant Havenbinkie te Rotterdam gegaan volgens een reservering voor 10 personen voor een Hightea in het Restaurant Havenbinkie en aansluitend een rondvaart op Spido aan de haven.
Bij binnenkomt om 12:15 uur zoals afgesproken was om 12:00 uur, heeft de serveerster aan de bar op een zeer onvriendelijke manier ons gezegd: "Jullie moeten echt wachten omdat wij nog niet klaar zijn met de tafels!". Daarna vroeg zij ons of wij gereserveerd hadden. Wij vertelden haar 'ja, voor 10 persoon'. Zij keek naar haar boek en zei ons dat het niet waar is en dat wij slechts voor 4 persoon gereserveerd hadden. Wij hebben haar onze reservering op het papier laten zien. Zij zei dat het niet klopt. Toen kwam er andere serveerster, een ook jonge vrouw met langere blonde haren. Zij vroeg ons ook net op zo'n nonchalante manier of wij de reserveringen op mail bevestiging kunnen bewijzen. Ik ging meteen op mijn Iphone de bevestigingsmail zoeken en aan haar laten zien. Zij zei weer chagrijnig: "Sorry hoor meneer, ik kan voor jullie op dit moment echt geen 7 plaatsen tafel regelen!". We hadden alle documenten in orde en kwamen net uit Lelystad naar Rotterdam toe voor een personeelsuitje en ook voor het vieren van verjaardag van een van onze collega's. Eindelijk na het smeken en verzoeken ging de langharige serveerster mopperend en met een boos gelaat ons naar een hoek te wijzen voor 7 persoonstafel. Ik heb de serveerster toen verteld dat een van de collega's vandaag jarig is; zij zei toen oké, we verzinnen daar dan iets leuks bij. Ik was een beetje gerustgesteld voor "het verhoor in het begin", omdat wij alle 7 ons meer bij een politiebureau voelden dan in een restaurant. Het eten was slecht en oud, bestek set en boorden waren vies en niet goed gewassen. Tot het einde kwam die serveerster met "de leuke ideeën" niet meer terug. Bij het afrekenen sprak ik haar aan over haar "belofte" en toen was zij boos op mij omdat ik haar iets vroeg "buiten haar werkzaamheden". Zij zei op het einde: "Sorry hoor, maar ik heb hier geen vuurwerk voor jullie". Bij het weggaan alle 2 serveersters keken niet naar onze kant aan en gaven ze beide geen gehoor aan ons alle 7 op onze gedagzegging. Toen een van onze vrouwelijke collega's de kortharige serveerster met een tattoo op haar arm vroeg, waar en hoe wij aan de Spido boot mogen kunnen komen, beantwoordde zij zeer nonchalant: "Wij hebben daar niets mee te maken en jullie moeten dat aan de mensen op de straat vragen".
Dit is belachelijk! Ons uitje en verjaardag is erg verpest door het personeel van het restaurant welk zeer onfatsoenlijk en onprofessioneel tegen ons alle 7 deed. Dit kan toch niet?!
Nee, dat had dan toch minstens tegen 10 mensen onprofessioneel gedrag moeten zijn. 'k Zal het eens navragen bij het Havenbinkie: 29 Maart is nog niet zo lang geleden. Geef ik ze wel een flink pak op de broek. Foei, wat een personeel!

tenormin

@N.K.Kerimov; zoveel zinnen, zoveel smaken zo te lezen. En hun geheugen is kennelijk niet al te goed; de kunnen zich geen groep van 10 mensen herinneren voor de High Tea op 29 maart rond 12:15 uur. http://www.iens.nl/restaurant/34499/rot ... avenbinkie
Volgende keer maar eerst een Google gebruiken alvorens ergens te reserveren. Spido tocht nog wel leuk geweest?

N.K.Kerimov

Hartelijk bedankt voor uw reaktie. Ja Spido tocht is soepel en goed gegaan. Vriendelijke mensen en gastvrije personeel.
We hebben via Groupon gereserveerd en daarna het op de website van Havenbinkie gereserveerd.
Zelfs als in het restaurant dat niet doorgekregen hadden, hebben ze toch de bewijzen gezien welke wij hebben aangetoond. Ze konden toch dan iets vriendelijk tegen ons doen? We voelden ons daar zeker niet in een restaurant, maar meer in een douane of bij de politieburau. We moesten ons verdedigen tegen die twee agressieve jonge vrouwen. Wellicht hadden ze beide een slechte dag. Anders waren ze niet zo chagrijnig om 12:00 uur

tenormin

N.K.Kerimov schreef:Hartelijk bedankt voor uw reaktie. Ja Spido tocht is soepel en goed gegaan. Vriendelijke mensen en gastvrije personeel.
We hebben via Groupon gereserveerd en daarna het op de website van Havenbinkie gereserveerd.
Zelfs als in het restaurant dat niet doorgekregen hadden, hebben ze toch de bewijzen gezien welke wij hebben aangetoond. Ze konden toch dan iets vriendelijk tegen ons doen? We voelden ons daar zeker niet in een restaurant, maar meer in een douane of bij de politieburau. We moesten ons verdedigen tegen die twee agressieve jonge vrouwen. Wellicht hadden ze beide een slechte dag. Anders waren ze niet zo chagrijnig om 12:00 uur
Nou ja, zoals je kan lezen in de link: er bedienen er maar twee, misschien was de één in 'haar periode' en had de andere haar gastvrouwendag niet :mrgreen:

N.K.Kerimov

Ja het kan inderdaad maar uiteindelijk stonden we allemaal en ik, als de praktijkhouder en de organisator van zowel het uitje als de verjaardag, voor verschut :(

tenormin

N.K.Kerimov schreef:Ja het kan inderdaad maar uiteindelijk stonden we allemaal en ik, als de praktijkhouder en de organisator van zowel het uitje als de verjaardag, voor verschut :(
Denk dat je hete "topic" een 1-April mop is, leuk voor jou, maar geloof voor geen meter dat jullie een artsenpraktijk hebben. Heb je openingstopic "gereviseerd": je blijft schrijven: serveesters, dus die heb ik allemaal in het Nederlands vertaald, plus veel fouten en nu, als praktijkhouder etc. sta je niet voor "verschut" maar voor schut. Je zal er maar als patiënt komen en je leest instructies verkeerd, om maar niet te spreken over het uitschrijven van recepten, geef mijn portie maar aan Fikkie maar ik zoek wel een artsenpraktijk waar ze in ieder geval kunnen lezen en schrijven. Dag, Kerimov!

N.K.Kerimov

Triest, maar voor u hebben wij toch een goede psycholoog op de praktijk :)

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Ik kan U maar 1 tip geven (helaas te laat).
Volgende keer niet naar Havenbinkie gaan maar naar Ketelbinkie.
Ligging is een stuk mooier, personeel is in ieder geval heel vriendelijk en de Spido is na een hele mooie wandeling over de Kop van Zuid en de Erasmus brug eenvoudig te bereiken.
En ze doen ook mee met Groupon, maar ook zonder Groupon is het daar heel lekker en betaalbaar eten!

tenormin

@dirkie, Ketelbinkie is leuk en betaalbaar. Je kan er zelfs een arrangement nemen: eerst varen met de Spido en dan een drie-gangen menu, alles voor maar €24,95. Waar vind je het nog. Toen wij uit Rotterdam vertrokken, vertrokken wij uit Rotterdam, enz. enz.. :lol:

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ja of lekker naar hotel new york spido aan de overkant...

oh ja ,ja zeeeer vriendelijk personeel !
was er niemand die daar liep die jullie van alles vertelde over de haven? ..??
is leuk hoor de spido...

tenormin

rozemarijntje schreef:ja of lekker naar hotel new york spido aan de overkant...

is leuk hoor de spido...
Ja hallo rozemarijntje: Hotel New York daar moet je wel centjes voor hebben, hoor. Ik ga op de goedkope toer. :lol:

rozemarijntje

tenormin schreef:
rozemarijntje schreef:ja of lekker naar hotel new york spido aan de overkant...

is leuk hoor de spido...
Ja hallo rozemarijntje: Hotel New York daar moet je wel centjes voor hebben, hoor. Ik ga op de goedkope toer. :lol:
Neeeee valt reuze mee!!!je kan het overal zo duur maken jezelf wilt...
Mijn man had personeel meegenomen 21 man met kerst,nou voor kerst...zal je zeggen,nee geen korting...nog geen 1200 euro...drankjes voor hoofd na..
Was misschien vroeget zo,maar nu beetje gewoon hoor...

Gewoon als normaal restaurant,normaal restaurant dus,waar ze biefstukjes et. Verkopen...of zelfs stampot voor liefhebbers..nou ik weet het wel :D :D mmm krijg gelijk trek,lekkere vis daar,..

En als bedrijfsuitje ha prakijk moet zoiets zeker kunnen...eind weg...weer je zeker dat je lekker eet( ook persoons gebonden natuurlijk wat ik lekker vind,vind de ander niet te narssen

tenormin

rozemarijntje schreef:
tenormin schreef:Neeeee valt reuze mee!!!je kan het overal zo duur maken jezelf wilt...
Mijn man had personeel meegenomen 21 man met kerst,nou voor kerst...zal je zeggen,nee geen korting...nog geen 1200 euro...drankjes voor hoofd na..
Okay, maar ik vind €51,00 p.p. toch nog wel geld. Maar ja, jouw meneer rozemarijn mag aftrekken. Van de belasting, bedoel ik :lol:

rozemarijntje

tenormin schreef:
rozemarijntje schreef:
tenormin schreef:Neeeee valt reuze mee!!!je kan het overal zo duur maken jezelf wilt...
Okay, maar ik vind €51,00 p.p. toch nog wel geld. Maar ja, jouw meneer rozemarijn mag aftrekken. Van de belasting, bedoel ik :lol:
Nou boor voor hoofd na gerecht en drankjes,vind ik dat reuze meevalen,
Dan moet je naar brasserie gaan,maar vergis je niet,die zijn ook niet goedkoop hoor..

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

[Nou boor voor hoofd na gerecht en drankjes,vind ik dat reuze meevalen,
Dan moet je naar brasserie gaan,maar vergis je niet,die zijn ook niet goedkoop hoor..[/quote]

ik zou jullie beiden adviseren naar een chinese frietkot te gaan, jullie vergelijke appels en peren met elkaar :oops:

tenormin

Har06 schreef:ik zou jullie beiden adviseren naar een chinese frietkot te gaan, jullie vergelijke appels en peren met elkaar :oops:
Hebbie toch niet goed gelezen, van begin tot eind dan :mrgreen: Dus duik jij die Chinese toko maar in of, zo je wilt, ga zelf een frietkot zoeken :idea:

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

tenormin schreef: ga zelf een frietkot zoeken :idea:
Niet zoeken. Gewoon naar Bram gaan :)

tenormin

Guardian72 schreef:Niet zoeken. Gewoon naar Bram gaan :)
Heeft ie een frietkot dan :mrgreen: Als ik Google: Bram zijn frietkot krijg ik hele andere verhalen :lol: , dus dat gaat 'um niet worden!

rozemarijntje

@guardian

Idd bram is ook lekker :wink:

@har
Als je nou weer eens een bommetje wilt gooien,lees dan even helemaal,worden tips gegeven over andere tenten...
Dus appels en peren...
Jij spijkers of laag water,mzzl :wink:

Gesloten