LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte ervaringen met Event-Store
Re: Slechte ervaringen met Event-Store
Ik heb voor de Kerst een vliegles gekocht bij een aangesloten vereniging van Eventstore. Ik heb hierover gebeld met Eventstore of deze vlieglessen ook in de winter kunnen. Dat was volgens die man geen probleem ook had ik de vraag of je met een cessna kon vliegen hier. Dat ging niet maar een motorzweefvliegtuig kwam op hetzelfde neer volgens deze man. Toen ik deze bon aan mijn vriend gaf bleek er wel degelijk een groot verschil te zijn tussen een cessna en een motorzweefvliegtuig (die man had er dus niet zo veel verstand van als dat die voor deed). Dat was jammer maar dit maakte verder voor de ervaring niet zo veel uit. Vervolgens zijn we de bon proberen te verzilveren, dit ging niet pas weer na 1 Maart. Toch vreemd dat mij verteld was dat dit de hele winter gewoon kon? Vervolgens zijn we Event store gaan bellen 2 maanden lang ongeveer elke dag, alleen is er elke dag een groot evenement? Je krijgt een bandje te horen met 'welkom bij Eventstore helaas zijn wij vandaag niet telefonisch bereikbaar vanwege een groot evenement ..' Dit vonden wij vreemd wij hebben daarom gebeld met de vliegschool in Hilversum zij zeiden dat ze al een tijdje niet meer aangesloten te zijn bij Eventstore en ik heb nog wat rond gekeken en dit was de enige echte vliegschool die ik kon vinden in Hilversum. Krijgen wij onze vliegles dan nog wel als ze helemaal niet aangesloten zijn bij een vliegschool?
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 27 jan 2013 09:38
Re: Slechte ervaringen met Event-Store
Ik wil graag bonnen kopen i.v.m. Dat ik een leuke anti slipcurcus met als afsluiting een rondje rijden op het circuit in Zandvoort op hun site zag staan. Ik wilde eerst wel weten of een specifieke datum die wij willen( ivm heel weekend weg) wel mogelijk is. Zoals vele al aangeven is bellen onmogelijk. Altijd maar dat bandje over een groot evenement. Dit komt al heel erg onbetrouwbaar over. Op mijn mailtjes reageeerde ze wel snel maar over de datum hoor ik niets meer. Al diverse malen gemaild of die datum nou kan ja of nee? Ik wil graag alles vastleggen maar krijg geen reactie meer. Ik probeer het deze week nog en ga anders naar een ander bedrijf. Gelukkig hebben we nog geen bonnen betaald. Er zullen best meer organisatie een goede anti slipcurcus geven met daarop aansluitend een rondje zelf op het circuit race.
Re: Slechte ervaringen met Event-Store
Helaas heb ik ook grote problemen met dit bedrijf. Er wordt standaard niet gereageerd op mails, en telefonisch zijn ze altijd onbereikbaar ivm 'een groot event'. Is er iemand al eens wijzer geworden? Is er een 06 nummer bekend? Ik schrik mezelf kapot van alle negatieve berichten die ik nu op internet tegenkom! Er is zelfs al een rechtszaak tegen deze oplichters geweest! Hoe in hemelsnaam kan zo'n bedrijf bestaansrecht houden?
Re: Slechte ervaringen met Event-Store
Kennelijk is er anno 2013 nog weinig of niets veranderd, want ook ik werd verblijd met een event-bon die niet in te wisselen bleek, ondanks een flink scala aan beschikbare data van mijn kant.
Uiteindelijk kreeg ik het aanbod om het bedrag terug te laten storten, maar dat is twee maanden later nog steeds niet gebeurd. Tijd om te bellen, denk je dan, maar dan hoor ik weer het bekende bandje met de boodschap dat ze "vandaag" vanwege een groot evenement telefonisch onbereikbaar zijn. Dat bandje heb ik de afgelopen maanden al op minstens 10 verschillende dagen gehoord, flauwekul dus.
Uiteindelijk kreeg ik het aanbod om het bedrag terug te laten storten, maar dat is twee maanden later nog steeds niet gebeurd. Tijd om te bellen, denk je dan, maar dan hoor ik weer het bekende bandje met de boodschap dat ze "vandaag" vanwege een groot evenement telefonisch onbereikbaar zijn. Dat bandje heb ik de afgelopen maanden al op minstens 10 verschillende dagen gehoord, flauwekul dus.
Re: Slechte ervaringen met Event-Store
Ik heb inmiddels melding gemaakt bij de politie. Je kunt gemakkelijk aangifte doen van internet oplichting. Wellicht dat dat deze mensen afschrikt en maken ze in de toekomst niet nog meer slachtoffers.
Tip: toen ik liet weten aangifte te gaan doen hebben ze wel direct gereageerd en alles in orde gemaakt. (wonderbaarlijk)
Tip: toen ik liet weten aangifte te gaan doen hebben ze wel direct gereageerd en alles in orde gemaakt. (wonderbaarlijk)
Re: Slechte ervaringen met Event-Store
Store Event,
Bon is niet te verzilveren en telefonisch zijn ze niet te bereiken. € 67,00 betaald voor niets.
Wie stopt [Ongefundeerde bewering verwijderd door de moderator]
Aangifte helpt dat?
Mvg,
Thijs van Wessel
Bon is niet te verzilveren en telefonisch zijn ze niet te bereiken. € 67,00 betaald voor niets.
Wie stopt [Ongefundeerde bewering verwijderd door de moderator]
Aangifte helpt dat?
Mvg,
Thijs van Wessel
Laatst gewijzigd door Radar op 23 feb 2015 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd