Ik kreeg een aanbieding van seetickets 2e kaartje gratis maar kon alleen telefonisch bestellen a 45 ct. per min. Ik heb verschillende keren gebeld op verschillende tijden maar kreeg telkens te horen dat vanwege grote drukte de wachttijd langer dan 5 min. is probeer het later nog een keer.
De volgende ochtend maar gebeld en middag, het zelfde verhaal Toch maar eens checken op internet en zie dat heel veel mensen dezelfde klacht hebben en het niemand is gelukt om kaartjes te bemachtigen. Dus kom ik tot de conclusie dat we gewoon gebruikt worden om met z'n allen geld in het telefonische laatje te brengen. Als dank voor trouwe klanten geen voordeel maar nadeel! Kan dit dan zomaar?....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telefonische bereikbaarheid see tickets.
-
Re: telefonische bereikbaarheid see tickets.
Ja, dit kan.
Er zullen vast mensen zijn die wel een kaartje hebben kunnen kopen en als dat het geval is, is er geen sprake van misleiding of iets dergelijks.
U kiest er immers zelf voor om een betaald nummer te bellen.
Er zullen vast mensen zijn die wel een kaartje hebben kunnen kopen en als dat het geval is, is er geen sprake van misleiding of iets dergelijks.
U kiest er immers zelf voor om een betaald nummer te bellen.
Ja dat is waar.Ik zag één persoon op twitter die wel kaartjes heeft besteld na 3 uur wachten maar ik zit niet te wachten op een sigaar uit eigen doos.Ik zie best wel veel klachten over telefonisch bestellen bij verschillende ticketservices Ik bestel meestal ook via internet in dit geval kon dat niet, helaas pindakaas.
Ook ik kreeg i.v.m. de jubileumactie een kortingscode voor een tweede theaterkaartje gratis via seetickets. Enkel telefonisch te boeken. Uiteindelijk heb ik al zo'n €30,- aan telefoonkosten gemaakt en nog altijd geen kaartjes voor de musical waar ik heen wil. Of je staat heel lang in de wacht (en heb ik na een half uur maar opgehangen) of je moet je telefoonnummer achterlaten en bellen ze je niet terug.
Nikkie, mij is het uiteindelijk gelukt op het alternatieve nr. 0202061200 en rond een uurtje of 20:00 is het wat rustiger na zo'n 10 min. Was ik aan de beurt.
Succes
Succes