LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] teruggave btw theaterkaartjes

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
dietelinde

teruggave btw theaterkaartjes

Ongelezen bericht door dietelinde »

In mei 2012 bij Luxor theater Rotterdam verschillende kaartjes besteld voor 2012-2013. Op 29 mei de bevestiging per brief gekregen. Na 25 mei is het BTW tarief verlaagd van 19% naar 6%. Volgens Luxor krijgen de mensen die voor 25 mei besteld hadden geen teruggave, omdat het BTW tarief nog 19% was. In ons geval een bedrag van €63,83 die wij niet terug zouden krijgen. Mijn vraag is: De brief/bevestiging gedateerd staat op 29 mei 2012, wat zijn onze rechten?

rozemarijntje

Re: teruggave btw theaterkaartjes

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

de bevestiging van de kaarten is gedaan op 29 mei?dus ik denk dat je het niet terug krijgt..

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Als de btw van 19 naar 21 procent was verhoogd wilde je natuurlijk ook wel bijbetalen nietwaar ?

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

dietelinde schreef:In mei 2012 bij Luxor theater Rotterdam verschillende kaartjes besteld voor 2012-2013. Op 29 mei de bevestiging per brief gekregen. Na 25 mei is het BTW tarief verlaagd van 19% naar 6%. Volgens Luxor krijgen de mensen die voor 25 mei besteld hadden geen teruggave, omdat het BTW tarief nog 19% was. In ons geval een bedrag van €63,83 die wij niet terug zouden krijgen. Mijn vraag is: De brief/bevestiging gedateerd staat op 29 mei 2012, wat zijn onze rechten?
Wanneer is die bestelling gedaan?
De bevestiging was de 29e binnen, maar volgens Luxor telt de besteldatum.
Als die voor 25 mei is, krijgt u niets terug.
Als u na 25 mei heeft besteld, zou ik even contact opnemen met Luxor.

Gesloten