LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Theaterkaarten geannuleerd SEE tickets.

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
martijn-j

Theaterkaarten geannuleerd SEE tickets.

Ongelezen bericht door martijn-j »

Op de website van See Tickets konden vanmiddag voor twee voorstelling van de musical Wicked kaarten worden gereserveerd voor 0,00 euro voor mensen met een CJP-pas. Logischerwijs kwamen hier wel nog reserveringskosten overheen.

Ik heb een CJP-pas, dus meteen gereserveerd. Zo'n mooie aanbieding kun je toch niet laten lopen? De kaarten heb ik betaald met creditcard en enkele minuten laten kreeg ik via de mail mijn e-tickets.

Zojuist heb ik een mail van See Tickets ontvangen met daarin het bericht dat er een fout op de site stond en dat mijn tickets daarom geannuleerd zijn. Als ik toch naar de voorstelling wil kan ik nieuwe kaarten reserveren tegen het normale bedrag. Als ik mijn geld terug zou willen moet ik een formulier invullen.

Mijn vraag: mogen zij mijn kaarten zomaar annuleren? Is het niet zo dat zij verantwoordelijk zijn voor hun eigen fouten?

Dit staat er in hun voorwaarden over het annuleren van tickets:

4.3 Een reservering is voor de Cliënt onherroepelijk. Het is niet mogelijk om ten aanzien van voorlopige reserveringen of tot stand gekomen Overeenkomsten wijzigingen aan te brengen. Annuleren van de Overeenkomst is alleen mogelijk op grond van een afgesloten Annuleringsverzekering onder de voorwaarden van Europeesche Verzekeringen, zoals nader omschreven in de op de Annuleringsverzekering van toepassing zijnde Algemene Voorwaarden van Europeesche Verzekeringen. Annuleringen dienen te allen tijde, al dan niet na doorverwijzing door SEE, door de Cliënt te worden ingediend bij Europeesche Verzekeringen.

6.2 SEE behoudt zich te allen tijde het recht voor om reserveringen te weigeren van Cliënten waarvan SEE vermoedt waarvan, danwel is gebleken dat zij zich schuldig hebben gemaakt aan handelingen in strijd met het bepaalde in het eerste lid van dit artikel.

6.3. SEE behoudt zich het recht voor om, in het geval er bij Evenementen een maximum is gesteld aan het aantal te reserveren Tickets, reserveringen die dit maximum te boven gaan, te annuleren voor de teveel (boven het maximum) gereserveerde tickets.
Laatst gewijzigd door martijn-j op 02 nov 2011 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.

wendybrabant

Re: Theaterkaarten geannuleerd SEE tickets.

Ongelezen bericht door wendybrabant »

Ook ik ben hier erg benieuwd naar!
Heb toen ik het zag uiteraard ook kaartjes besteld!
Cjp heeft immers wel vaker mega acties waarbij wel ooit vaker kaartjes gratis zijn!
Als nu ineens alle kaarten op nul euro stonden, was ik misschien naief geweest.
Maar slechts bij 3 datums in de speellijst waren aangeduid met 'cjp' kaarten.
Je kon dus kiezen of je bij die 3 datums kaarten wilde voor de reguliere prijs, of voor de cjp prijs. Uiteraard kies ik voor de cjp prijs, (0 euro en dan nog de verzend/verwerkkosten) omdat ik immers een cjp pas heb. Kreeg daarna het betaalscherm, netjes het verschuldigde bedrag betaald via Ideal, betalingsbewijs ontvangen per mail en nu kreeg ik van Seetickets onderstaande mail. Ook mijn vraag is, kan seetickets dit maken? Het is immers een fout van hun kant! En nee, wij zijn niet naief geweest en hadden het kunnen niet weten, juist omdat cjp wel vaker kortingen heeft, en juist omdat het maar voor 3 datums in de hele speellijst van toepassing was.

Mail van see:

Amsterdam, 1 november 2011

Betreft: Rectificatie 0 euro kaarten voor Wicked

Geachte mevrouw,

Vandaag heeft u kaarten besteld voor de musical Wicked in het AFAS Circustheater in Scheveningen.
Deze kaarten zijn ten onrechte met een prijs van 0 euro in ons systeem terecht gekomen. Deze kaarten zijn echter niet geldig en zullen niet verstuurd worden. Als u al eTickets ontvangen heeft raden we u aan om deze te verwijderen, deze eTickets zijn ongeldig.

Omdat wij u toch graag de mogelijkheid willen bieden om Wicked te bezoeken bieden wij u de mogelijkheid om uw ongeldige kaarten om te laten zetten naar geldige (betaalde) kaarten.
Wilt u hier gebruik van maken? Stuur dan voor 4 november een e-mail naar [email protected] met uw naam, adres en telefoonnummer. Wij nemen dan contact met u op om een geldige reservering te maken met de juiste prijs.

Wilt u uw reservering niet omboeken dan storten wij de door u betaalde reserveringskosten terug op uw rekening. Om dit te kunnen afhandelen vragen wij u om het antwoordformulier in te vullen en dit terug te sturen naar [email protected] of naar het onderstaande adres:

See Tickets
O.v.v. CJP Wicked
T.a.v. afdeling Support&Service
Antwoordnummer 925
1100 VJ Amsterdam

Download hier het antwoordformulier.

Onze excuses voor het ongemak en wij vragen uw begrip voor deze ongebruikelijke situatie.

Met vriendelijke groet,
See Tickets

Laatst gewijzigd door wendybrabant op 01 nov 2011 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 29 dec 2011 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Dit doet me denken aan die mega TV een aantal jaren terug bij (geloof ik) Otto op de website.
Een grote TV voor € 99,-.
Uiteindelijk een rechtszaak geweest die Otto heeft gewonnen.
Het was overduidelijk een fout, want iedereen kon bedenken dat je niet zo'n TV voor € 99,- kan kopen.
Vind ik hier ook het geval, hoe vaak zul je naar een heel populaire voorstelling kunnen voor € 0,-?
Zal niet vaak voor komen, dus is het aannemelijk dat het een fout is.

Pareltje31

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

het is een nieuwe musical dus dan kun je wel raden dta de kaarten niet voor 0 euro de toonbank over gaan,snap dat het lullig is hoor

martijn-j

Laatst kon je via CJP nog gratis naar When Harry Met Sally. Ook een nieuwe voorstelling. Gewoon iedereen die een CJP-pas heeft kon daar gratis heen. Dat het nu een fout op de site van SEE was is dus helemaal niet zo aannemelijk.

martijn-j

SEE heeft besloten de fout voor eigen rekening te nemen en de kaarten toch weer geldig te verklaren. Mooie oplossing dus.

dichar

Ongelezen bericht door dichar »

N.a.v. het feit dat we onze kaarten voor zaterdag nog steeds niet binnen hadden, heb ik vanavond met See gebeld.

Eerst waren er geen problemen, de kaarten hadden inderdaad allang verstuurd moeten worden. Afgesproken werd dat de kaarten voor zaterdag a.s. bij het CT bij de kassa opgehaald konden worden. De andere kaarten zouden per post verstuurd worden i.v.m. een voorstelling in de nabije toekomt.

Nog geen 5 minuten later werd ik teruggebeld:

Bij de klantenservice blijkt zelfs de leidinggevende niet op de hoogte te zijn van het feit dat ze hun eerste beslissing ( dat de kaarten ongeldig waren) hebben teruggedraaid en dat alle klanten bericht gehad hadden dat de kaarten nu wel geldig waren.

Vind het wel vreemd dat ze wel op de hoogte zijn van iets wat in het nadeel van de klant is, maar zodra het in ons voordeel is, weten ze het niet. Terwijl dit toch van See komt:

Geachte mevrouw ******,

Eergisteren heeft See Tickets per ongeluk 0 euro CJP-kaarten op de website gezet. Daar is door veel mensen dankbaar gebruik van gemaakt.

In eerste instantie heeft See Tickets deze kaarten ongeldig verklaard en heeft u hierover ook een e-mail ontvangen. Na heroverweging is echter besloten om de geboekte kaarten toch geldig te verklaren.
U behoudt dus uw plaatsen; de kosten daarvan zijn voor rekening van See Tickets.

U kunt gewoon gebruik maken van de door u ontvangen eTickets. Heeft u aangegeven uw kaarten per post te willen ontvangen dan kunt u deze binnenkort tegemoet zien.

Heeft u al gebruik gemaakt van het antwoordformulier? Wij zullen deze als niet verzonden beschouwen.
Wilt u toch uw reserveringskosten terug en geen gebruik maken van de kaarten, mail dan naar [email protected].

Heeft u uw eTickets al weggegooid? Laat het ons weten via [email protected], uw oude eTickets zullen dan alsnog ongeldig gemaakt worden en wij sturen u nieuwe (geldige) eTickets toe.

Wij wensen u alvast heel veel plezier bij de musical Wicked!

Met vriendelijke groet,
See Tickets

Dit beschouw ik toch als : de kaarten zijn geldig voor de prijs waarvoor het toen verkocht is.
En vind ook dat alle medewerkers ervan op de hoogte moeten zijn.

Echter het gevolg is nu dat we morgen pas te horen krijgen of de kaarten voor zaterdag dus geldig zijn.

Vraag: staat de klant, na zo'n rectificatie in zijn recht? Lijkt mij toch wel?!

Gesloten