Krijg toch ook sterkt de indruk dat ticketpoint er een zooitje van maakt
ik heb 1x 2kaartjes besteld maar zonder bevestiging zijn er 2 x 2 kaartjes oftewel er is 149,00 euro teveel van mijn rekening gehaald !! telkens moet je per email reageren ! ...waarna de case na het ontvangen van een een of ander slap antwoord/smoes op ¨afgehandeld¨ wordt gezet ! ....reageer nu voor de vier maal
en ga indien ik geen fatsoenlijk antwoordt krijg deze week aangifte doen van oplichting ! ...ik noem dit oplichting !!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ticketpoint
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 16 dec 2009 18:15
Re: Ticketpoint
Op mijn mail werd helemaal niet gereageerd. Ik heb toen gebeld en toen werd alles meteen opgelost. Ik heb mijn teveel betaalde geld (428,50 )binnen drie dagen terug gestort gekregen. Dus even bellen en optie zes in het menu kiezen.