Stom toevallig kwam ik er achter dat de verkoop van Toppers In Concert op 24 mei 2008 binnenkort zou beginnen. Meteen op de wachtlijst van Ticketpoint ingeschreven en afwachten tot 8 december, want dan zou de verkoop van start gaan.
Twee dagen later krijg ik toevallig een flyer per post, met daarop de "Speciale " voorverkoop, op maandag 3 december vanaf 10:00.
Er kon zowel telefonisch als via internet worden geboekt.
Op maandag ochtend meteen om klokslag 09:58 op het internet en tegelijkertijd aan de telefoon om te reserveren, en wat blijkt, telefonisch kwam ik niet verder dan netwerk bezet en op de site verscheen een foutmelding op het moment dat je wilt reserveren.
Rond 11:15 kon ik weer via internet reserveren ( onder tussen met telefoons geprobeerd te bellen ) maar op het moment dat je het aantal plaatsen had aangeklikt, verscheen er weer een foutmelding.
Ik wilde 4 kaarten voor de tweede rang bestellen, maar tegen de tijd dat het reserveren via internet eindelijk mogelijk was ( rond 12:00 ) kwam alleen rang 4, 5, en 6 tevoorschijn.
Toen ik uiteindelijk om 13:45 telefonisch iemand te pakken kreeg, werd mij heel simpel verteld dat alles al uitverkocht was, behalve de 5e en de 6e rang. Toen ik haar vroeg of de verkoopdata van de andere concerten al bekend waren, wist zij van niets en vertelde ze mij dat dit de enige plaatsen waren.
Sinds woensdag middag vraagt ticketpoint pas om naam en postcode in te voeren alvorens te reserveren ( dit ivm de "speciale voorverkoop" ).
Eerst zorgen dat de hele ArenA is uitverkocht, en zodra alleen nog plaatsen beschikbaar zijn op de korte zijde tweede ring, opeens de boel op slot gooien vanwege de voorverkoop.....
Ik vraag me af wat al die andere 250.000 mensen zaterdag 8 december om 10:00 te horen krijgen.
Ging het maar gewoon via Ticketbox, dan weet je tenminste waar je aan toe bent, zonder al dat gezeik
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ticketpoint Toppers In Concert 2008
Re: Ticketpoint Toppers In Concert 2008
zaterdag alsnog proberen
ik denk dat de voorverkoop een lokkertje is, dat er heeeel weinig kaarten verkocht konden worden
want het mag nl niet
ik denk dat de voorverkoop een lokkertje is, dat er heeeel weinig kaarten verkocht konden worden
want het mag nl niet
-
Hallo,
Ook ik heb me verbaasd over de manier van voorverkoop bij Ticketpoint. En ook ik heb maandag de nodige moeite gedaan om aan kaarten te komen in de voorverkoop die er helemaal niet is. Iedereen kon gewoon maandag kaarten kopen. En de telefonische verkoop was tot 14.00 uur gewoon in gesprek en de internet site werkte niet. Pas van de week kon je inloggen met je uitnodigingskaart maar toen was alles al uitverkocht. Dus ik denk dan probeer ik het gewoon zaterdag 8 december in de landelijke verkoop die eigelijk dus al maandag was begonnen. En wat schept daar me verbazing dat er een datum bij is gekomen namelijk vrijdag 23 mei. Maar ook nu is alles om 10.00 bijna uitverkocht ja de kaarten op de 4e rang kon je nog krijgen. ER blijkt ook een concert te komen op zondag 25 mei maar ook daar heb ik geen goede hoop op voor kaartjes, Op de site van Gordon blijkt iedereen het zelfde probleem te hebben. Het is een ware ramp bij Ticketpoint. En klagen heeft geen zin want ze geven gewoon niet thuis. Bellen ook niet je hangt eerst 10 minuten a 0.45 cent per minuut aan de lijn om vervolgens op gehangen te worden of met de mededeling daar kunnen wij niets aan doen. Ik moet nu 8 mensen teleurstellen. Ik hoop dat er iets aan gedaan wordt.
Ook ik heb me verbaasd over de manier van voorverkoop bij Ticketpoint. En ook ik heb maandag de nodige moeite gedaan om aan kaarten te komen in de voorverkoop die er helemaal niet is. Iedereen kon gewoon maandag kaarten kopen. En de telefonische verkoop was tot 14.00 uur gewoon in gesprek en de internet site werkte niet. Pas van de week kon je inloggen met je uitnodigingskaart maar toen was alles al uitverkocht. Dus ik denk dan probeer ik het gewoon zaterdag 8 december in de landelijke verkoop die eigelijk dus al maandag was begonnen. En wat schept daar me verbazing dat er een datum bij is gekomen namelijk vrijdag 23 mei. Maar ook nu is alles om 10.00 bijna uitverkocht ja de kaarten op de 4e rang kon je nog krijgen. ER blijkt ook een concert te komen op zondag 25 mei maar ook daar heb ik geen goede hoop op voor kaartjes, Op de site van Gordon blijkt iedereen het zelfde probleem te hebben. Het is een ware ramp bij Ticketpoint. En klagen heeft geen zin want ze geven gewoon niet thuis. Bellen ook niet je hangt eerst 10 minuten a 0.45 cent per minuut aan de lijn om vervolgens op gehangen te worden of met de mededeling daar kunnen wij niets aan doen. Ik moet nu 8 mensen teleurstellen. Ik hoop dat er iets aan gedaan wordt.
-
Ook ik heb de speciale voorverkoop email gehad en kon afgelopen maandag gewoon om 9 uur op de site kaarten kopen en zit dus heerlijk 1e rang rij 4 .Snap dus de problemen niet bij mij alles perfect gegaan.