Op de site van Kassa heb ik al melding gemaakt van het feit dat je nooit een ticket moet kopen bij deze site. Je betaald maar krijgt nooit een reacktie of entreekaartje. Telefonisch kontakt lukt niet maar er wordt ook nooit gereageerd op de e-mail. Het lijkt erop dat er kaartjes worden verkocht die niet bestaan. Je geld krijg je nooit terug namelijk.
Helaas ben ik ook het slachtoffer geworden van zijn wanpraktijken zoals zovelen.
Ik ben ook woedend dat hij dit ongestraft kan blijven doen en het wordt daarom tijd om de krachten te bundelen en samen op te treden tegen hem. Ik zoek daarom mensen die door hem gedupeerd zijn. Ik wil eerst een inventarisatie maken van het aantal slachtoffers en die bereid zijn om hem een halt toe te roepen. Als er genoeg mensen zijn wil ik nagaan of er een stichting in het leven geroepen kan worden om onze krachten te bundelen en een advocaat in de armen te nemen. Voor mij was het kaartje veel geld waar ik hard voor heb moeten werken en in denk dat ik vast niet de enige ben. Stuur een e-mail naar: [email protected] en laat me weten hoe hoog het bedrag is wat je kwijt bent en of je interesse hebt om deze oplichter keihard aan te gaan pakken.
Denk er ook aan om aangifte bij de politie te doen. Ik doe het niet om hier aan te verdienen. Ik wil deze oplichter een halt toeroepen en voorkomen dat er nog meer slachtoffers vallen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tickets123.nl
-
3108denise
Re: Tickets123.nl
Hoi Jolanda,
Inmiddels heb ik je al gemaild.
Ik hoop dat nog meer mensen zich gaan melden.
Want dat er veel slachtoffers zijn is mij wel duidelijk inmiddels.
Ik had ook al een topic met mijn ervaring met 123 tickets
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 21&t=80129
Inmiddels heb ik je al gemaild.
Ik hoop dat nog meer mensen zich gaan melden.
Want dat er veel slachtoffers zijn is mij wel duidelijk inmiddels.
Ik had ook al een topic met mijn ervaring met 123 tickets
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 21&t=80129