LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tickets4U
Re: Tickets4U
Wij wilden met een paar vriendinnen een goede vriendin van ons kaartjes voor Ed Sheeran cadeau doen. De officiële kaartverkoop was echter al gestopt. We hebben vervolgens kaartjes gekocht via http://www.tickets4u.nl We waren heel blij dat we nog kaartjes hadden kunnen krijgen. Toen we de kaartjes gekocht hadden, kregen we een mailtje dat we de kaartjes maximaal een week van tevoren zouden krijgen, dit vonden wij al heel laat, maar we wisten ook niet goed wat we daar op dat moment aan moesten veranderen. We hebben tussendoor nog wel gemaild, maar dit leverde niets op. Toen we een week van tevoren de kaartjes nog niet ontvangen hadden, hebben we gebeld en hebben we een bevestiging gekregen (via e-mail) dat als we onze kaartjes niet op tijd zouden ontvangen, dat we geld terug zouden krijgen. Vandaag (3 november) vindt het Ed Sheeran concert plaats en kregen wij om 15 uur onze kaartjes nog eens opgestuurd. Wij hebben tickets4u opgebeld dat dit veel te laat is, omdat we ver weg wonen en ook nog vervoer moeten regelen en we bovendien nog op school zaten, dus het ook lastig was om dit nu nog te regelen. Tickets4u was hier totaal niet gevoelig voor en waren ook niet bereid om mee te denken. We redden het echt niet meer om op tijd bij het concert te komen en zijn dus uiteindelijk niet gegaan. (wat we ook meteen bij Tickets4u hebben aangegeven) Tickets4u wil ons echter het geld van de kaartjes niet terug geven. Het gaat om 120 euro, wat heel veel geld is, vooral voor scholieren. Wij voelen ons gedupeerd. Ik zou dus iedereen afraden om bij Tickets4u kaarten te kopen. Ze leveren veel te laat en ze zijn erg klantonvriendelijk!!
Laatst gewijzigd door Arank op 03 nov 2014 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Tickets4U
Dit deel zegt voor mij helaas al genoegArank schreef:De officiële kaartverkoop was echter al gestopt. We hebben vervolgens kaartjes gekocht via http://www.tickets4u.nl
Daarom zijn er dus officiële verkooppunten.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 20 dec 2014 18:42
Re: Tickets4U
Ik lees hier allemaal slechte verhalen over tickets4u. Ik heb zelf ook een kaartje van valhalla gekocht maar mijn vraag is werken de tickets??????
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 23 mar 2015 19:50
Re: Tickets4U
Dit betreft het concert van De Script vrijdag in de Ziggo Dome. Ik had 4 "harde kaarten" besteld maar kreeg bericht van t4u dat ze niet op tijd geleverd konden worden. Ze boden e-tickets aan ter vervanging. Had er niet veel vertrouwen in maar achteraf bleek het allemaal goed te gaan. Heb hun beloofd dat ik een positief bericht zou plaatsen als het goed ging, dus bij deze.
Re: Tickets4U
Zo dat is wel heel aardig van je, Ruud. Speciaal om tickets4u te bedanken maak je een profiel op dit forum aan. Ze zullen wel blij zijn met dat soort klanten die zelfs tevreden zijn met een product dat ze helemaal niet hebben besteld.
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: Tickets4U
^^ Juist! En dan niet eens een bericht wegens fantastische service, maar "als het goed ging", wat het al niet ging, want je had iets anders besteld. Ook bedankt voor het bestellen, je hebt meegeholpen aan het in stand houden van een stel beunhazen die je schandalig te veel hebben berekend voor je kaartjes. Top man!
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 23 mar 2015 19:50
Re: Tickets4U
Heb 65,- betaald voor prima plaatsen terwijl het concert al uitverkocht was. Denk ervan wat je wilt. Had er geen 100% vertrouwen in maar heb het risico genomen en het pakte gelukkig goed uit. De klantvriendelijkheid was matig maar als ik beloof een positief bericht te plaatsen als het uiteindelijk goed afloopt doe ik dat ook.
Re: Tickets4U
Ik ben ook zojuist op gelicht door tickets4u.
Ik heb er kaarten besteld maar geen bevestiging of email gekregen, wat je altijd meteen hoort te krijgen. Heb meteen een mailtje gestuurd om (21:30) dat ik geen mail of bevestiging heb ontvangen, 5 minuten later kreeg ik al een reactie dat ze niet meer informatie konden geven dat in de zogenaamde mail stond die meteen zou zijn verstuurd. Das pech 80 euro weg..
Ik heb er kaarten besteld maar geen bevestiging of email gekregen, wat je altijd meteen hoort te krijgen. Heb meteen een mailtje gestuurd om (21:30) dat ik geen mail of bevestiging heb ontvangen, 5 minuten later kreeg ik al een reactie dat ze niet meer informatie konden geven dat in de zogenaamde mail stond die meteen zou zijn verstuurd. Das pech 80 euro weg..
Re: Tickets4U
Wie hier nu nog intrapt verdient niet beter. Er is toch al genoeg aandacht aan besteed in de diverse media.