LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vakantie foto's
vakantie foto's
Twee weken geleden hebben wij onze vakantie foto's laten ontwikkelen bij Combi Foto.
11 rolletjes volgeschoten x €5,-
Na twee dagen foto's opgehaald maar tot onze grote schrik waren de foto's niet van ons.... De ontwikkel fabriek had dus een fout gemaakt.
De betreffende Combi fotograaf heeft toen gebeld en er was iets ontzettend misgegaan bij de fabriek het probleem was bekend, we zouden onze foto's zo snel mogelijk ontvangen. Je snapt dat voor een foto liefhebber vakantie foto's van 4 weken vol met herinneringen ontzettend belangrijk is, dus we waren flink teleurgesteld!
Na een week belde de fotograaf op met de mededeling dat de foto's er waren. Nu was 80% van de foto's mislukt..
Wie herkend dit verhaal of een gedeelte ervan??
Graag reactie?
M.v.g Bart-Jan
11 rolletjes volgeschoten x €5,-
Na twee dagen foto's opgehaald maar tot onze grote schrik waren de foto's niet van ons.... De ontwikkel fabriek had dus een fout gemaakt.
De betreffende Combi fotograaf heeft toen gebeld en er was iets ontzettend misgegaan bij de fabriek het probleem was bekend, we zouden onze foto's zo snel mogelijk ontvangen. Je snapt dat voor een foto liefhebber vakantie foto's van 4 weken vol met herinneringen ontzettend belangrijk is, dus we waren flink teleurgesteld!
Na een week belde de fotograaf op met de mededeling dat de foto's er waren. Nu was 80% van de foto's mislukt..
Wie herkend dit verhaal of een gedeelte ervan??
Graag reactie?
M.v.g Bart-Jan
Re: vakantie foto's
HvdB
zucht
Laat je toetsenbord met rust als je geen serieus antwoord kan bedenken
zucht
Laat je toetsenbord met rust als je geen serieus antwoord kan bedenken
-
Nou ik heb er gelukkig geen ervaring mee maar het is heel erg natuurlijk.
maar die fotos die mislukt waren was dat door de belichting of wat dan ook ?
kwam dat door het ontwikkelen of door hoe de fotos gemaakt zijn ?
@ HvdB
Enne een digitale kan ermee stoppen dan heb je ook niets, en hoe deden de mensen het toen er nog geen digitale zijn ? en kan iedereen dat wel betalen.
houd liever je mond als je alleen maar onzin uitkraamt...
maar die fotos die mislukt waren was dat door de belichting of wat dan ook ?
kwam dat door het ontwikkelen of door hoe de fotos gemaakt zijn ?
@ HvdB
Enne een digitale kan ermee stoppen dan heb je ook niets, en hoe deden de mensen het toen er nog geen digitale zijn ? en kan iedereen dat wel betalen.
houd liever je mond als je alleen maar onzin uitkraamt...
Wil alleen maar zeggen dat ik het heel erg voor jullie vind, heb zelf ook ooit zoiets mee gemaakt, foto's waren kwijt, balen...
nooit meer teruggevonden, je kan er denk weinig aan doen , foto's komen er niet meer mee terug
nooit meer teruggevonden, je kan er denk weinig aan doen , foto's komen er niet meer mee terug
Als ik veel rolletjes heb, probeer ik ze altijd bij 2 of eventueel meer fotozaken te brengen. Kans is erg klein dat ze dan bij allemaal kwijtraken of mislukken. Maar daar heb je nu helaas niets meer aan.
Beste mensen,
Bedankt voor de reacties!
Idd is dit een wijze les voor de toekomst.
Het probleem is dat de foto's eerst kwijt waren, daarna allemaal mislukt.
Dus ik denk dat bij het ontwikkelen een fout is gemaakt toch moest ik van de fotograaf de rekening betalen €50,- om de 80 foto's te krijgen die wel waren gelukt.
De fotograaf zegt dat er een probleem met de camera is dat de sluiter blijft hangen, maar dan moet dat toch een constant probleem op leveren?
En voor hvdb, bedankt dat je het beetje hersens dat je hebt, gebruikt hebt om mee te denken!! Alleen jammer dat het boven je niveau is...
Bedankt voor de reacties!
Idd is dit een wijze les voor de toekomst.
Het probleem is dat de foto's eerst kwijt waren, daarna allemaal mislukt.
Dus ik denk dat bij het ontwikkelen een fout is gemaakt toch moest ik van de fotograaf de rekening betalen €50,- om de 80 foto's te krijgen die wel waren gelukt.
De fotograaf zegt dat er een probleem met de camera is dat de sluiter blijft hangen, maar dan moet dat toch een constant probleem op leveren?
En voor hvdb, bedankt dat je het beetje hersens dat je hebt, gebruikt hebt om mee te denken!! Alleen jammer dat het boven je niveau is...
Dan zou ik dat eens laten nakijken door een andere fotograaf, als dit nl niet zo is zou ik terug gaan! Hij kan wel veel zeggen...
Het kan natuurlijk ook kloppen, maar ik zou het zéker willen weten.
Het kan natuurlijk ook kloppen, maar ik zou het zéker willen weten.
-
Als het echt belangrijke foto's zijn kan je het beste de supermarkt mijden en naar een echte fotozaak gaan, althans eentje waar ze zelf zo'n dikke machine hebben staan. Die gasten kan je er tenminste op aanspreken.
Dat zijn vaklui, die runnen een eigen zaak dus die moeten wel.
Ik weet nl. niet wat de vereisten zijn om loopjongen in een grote fotofabriek te worden, misschien lopen daar wel halve kasplanten rond, weet jij veel.
Dat zijn vaklui, die runnen een eigen zaak dus die moeten wel.
Ik weet nl. niet wat de vereisten zijn om loopjongen in een grote fotofabriek te worden, misschien lopen daar wel halve kasplanten rond, weet jij veel.