Onlangs hebben wij geprobeerd kaartjes voor een concert te bestellen via ticketservice. Het ging om 8 kaartjes. Op de internetsite van ticketservice heb je de mogelijkheid te betalen met creditcard. Helaas werkt dit voor geen meter. Resultaat drie foutmeldingen, concert uitverkocht en wij dus geen kaartjes. Balen maar ja, helaas pindakaas!
Deze week schrokken wij dan nogal toen er 900 (!) euro van onze rekening bleek afgeschreven. Wat blijkt, drie keer 8 kaartjes via ticketservice afgeschreven!!! Via onze account kunnen we alle kaartjes ooit besteld via ticketservice opvragen maar deze staan er niet bij en we hebben ze uiteraard ook nooit ontvangen. Bovendien mag je niet eens meer dan 8 kaartjes bestellen met 1 creditcard of op 1 adres. Hoe kunnen ze dan toch het geld voor 24 kaartjes afschrijven.
Maar je zou denken stomme fout maar dat geld krijg je meteen weer terug maar nee, op emails reageren ze niet en telefonisch willen ze de klacht niet behandelen want dat moet via email!!!
Iemand tips of eenzelfde soort ervaring met deze *piep*organisatie?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vekeerd bedrag afgeschreven door Ticketservice
Re: Vekeerd bedrag afgeschreven door Ticketservice
Tja, Ticketservice. Zie ook mijn topic over de administratiekosten die zij dubbel in rekening brengen. Ik heb ook geregeld tickets besteld en kreeg dan foutmeldingen op het moment dat ik wilde betalen. Bij mij was het resultaat dan steeds dat ik geen tickets kreeg. Maar jij hebt dus pech, want kennelijk ging het dus wel 3x 'goed' en kun je nu betalen. Heb je dan ook 24 tickets ontvangen? Ticketservice heeft bij mij nog nooit gereageerd op mail. Dus dat gaat niet werken. Op een aangetekende brief moeten ze wel reageren. Tenminste als ze hun werk doen. Ik zou verder aan jouw creditcard maatschappij vragen of je het geld terug kan vorderen. Je hebt immers formeel geen toestemming gegeven tot afschrijving en je hebt ook nooit formeel een akkoord bereikt via hun website. Ik adviseer om in ieder geval dus het geld terug te verkrijgen via de creditcard maatschappij en via een aangetekende brief bezwaar te maken bij Ticketservice. Dan ligt de bal weer bij hun.
Re: Vekeerd bedrag afgeschreven door Ticketservice
We hebben geen kaartjes ontvangen, dus dat maakt het extra vreemd. Inmiddels eindelijk na volgens mij wel 50 mailtjes nu eindelijk een reactie (na te hebben gedreigt met radar, kassa en consumentenbond!). Ons geld wordt terug gestort. Even afwachten nog of het ook echt gebeurd maar we hebben weer een beetje hoop!